Thursday, March 24, 2011

160. Bantal Tungku Elektrik

Apabila Kjee tulis dalam Facebook mengenai bantal tungku ramai yang pelik. Mereka nak tahu macam mana rupa bantal tungku. Inilah dia bantal tungku.



Kjee beli ini dekat setahun yang lalu. Dalam 'bantal' ini ada sejenis cecair. Apabila dipanaskan guna kuasa elektrik, ia boleh dijadikan alat untuk kita panaskan mana2 bahagian di badan.

Elok untuk mereka yang dalam pantang lepas bersalin, yang hendak tuam bahagian2 badan yang sakit dan yang lenguh2 sendi. Elok juga untuk panaskan badan kalau kita kesejukkan. Ada kawan kjee kata elok juga untuk kuruskan badan. Hah? Camner?

Kjee rasa alat ini daripada China ataupun Korea memandangkan kain pelapiknya dari jenis fabrik brocade dari negeri China atau Korea. Harga Kjee tak ingat tapi around rm60 kot. Promo nampak. hehehe tapi Kjee bukan agent.

8 comments:

  1. saya ada jual..RM45 termasuk harga pos....sori ler promo kat sini.....

    ReplyDelete
  2. no hal nak promo pun. bukan promo 'buka FB dapat duit'. itu I don't like!

    ReplyDelete
  3. kat farmasi pun ada jual memang bagus pakai perjalanan darah pun lancar dan kita akan rasa lega lepas pakai bukan aku cakap tapi kakak aku dulu2 ada beritahu aku pasal tungku ni.

    ReplyDelete
  4. mak bidan kg pesan selalu tuam ari ari dkt tuut supaya urat semua bertaut rapat..cik abg mesti suke..:-)

    ReplyDelete
  5. mahalnya RM60. Tapi ada yang jual lagi mahal ..RM85 !!! Saya beli .. RM25 jerrrr

    ReplyDelete
  6. masa Kjee beli dulu baru jer keluar sebab tu mahal. sekarang dah murah.

    ReplyDelete
  7. ...hi Kjee..Rinie pun ada jual gak...tolong kwn pd asalnya...saya jual rm40 termasuk delivery charges utk area KL dan Putrajaya...sesiapa nak blh contact saya di rinie78@gmail.com...

    ReplyDelete
  8. salam perkenalan semue.....org baru ni....enter frame skt ye....brg ni sebenarnye dr china...diorang kt sana kalu musim sejok...winter...jln2 pegang bende ni kt tgn...to keep warm....kite buat tungku...hahahhah...harganye jauh ...jauh lebih murah pd harga2 tertera diatas....hihhhhi

    ReplyDelete