Saturday, July 23, 2011

JIRAN SEBELAH RUMAH AQIQAH 4 EKOR KAMBING!






Rezeki Kjee nak makan kambing panggang hari ni. Dah lama tak makan kambing tempatan dipanggang. Nasib baik Kjee ni darah rendah. Kambing boleh pulun babe! Jangan jealous tau. Dua ekor dipanggang dan dua ekor lagi masak kari ke apa. Tak tahu lagi sebab dia orang masak kat surau.

Semalam, abang sebelah rumah yang kami panggil abang Arab (nama dia Kamil) sebab muka dia macam orang Arab, jemput Kjee sekeluarga. Siap bagitau Kjee, tak payah susah2 join dia orang kalau tak sihat. nanti dia hantar sedulang.

Aduh bestnya dapat jiran cam ni kan!! I like!!

Gambar ini Unclepali amik tadi. Korang jamu mata jer lah ya.

Abang Arab sibuk buat final touches. Sebelah kiri rumah Kjee...yehhh tak nampak!!

2 comments:

Cheq Sue said...

perghhh...terliur la pulak kak gee...mana nak carik lak kat sini

Ira Croreilla said...

perghh kak jee.. best tuh!!! sy ngn hb pantang ngn kambing neh. Sebulan skali mesti pekena kambing. Aduhhh

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...