Tuesday, August 2, 2011

MANISNYA MEREKA BERTUDUNG

ehsan BHarian





GAMBAR2  LAIN EHSAN GOOGLE

8 comments:

  1. memang manis Kjee..... kemanisan lebih nikmat dengan keikhlasan

    ReplyDelete
  2. Salaam Kjee..

    Memang manis mereka semua ini bertudung. Tapikan Kjee, pada pendapat kita, kalau nak bertudung, kenalah dengan kehendak hati dan naluri kita sendiri. Tidak terikut-ikut trend, tidak dengan rasa terpaksa (walaupun sebenarnya memang wajib bertudunglah kan)... barulah akan kekal bertudung. Kalau kita rasa bertudung hanya untuk senangkan hati orang, atau rasa terpaksa, garenti kejap pakai, kejap bukak punya kan? Itu pengalaman kitalah. Dulu masa kat sekolah, ustaz dok torture je soh pakai tudung. And me being orang yang tak suka kena force, I tak pakai. Tapi kalau dah sampai hidayahnya, tiada siapa dapat menghalang niat kita nak memakai tudung. Alhamdulillah sejak kita sarung tudung di kepala, a day after my 17th birthday, sampai sekarang di usia 45 plus ni, kita tak pernah lagi keluar dari rumah tanpa bertudung. Not because I promised my parents that I won't take it off, tapi sebab kita memang tak mau take it off... Dan semoga kita akan terus begini sehingga dijemput Illahi nanti... amin....

    ReplyDelete
  3. Jeragang: setuju sangat..lama dah tak singgah sini...hehehe
    mizzkechique: apakah kerana mereka cantik, apa yang dikenakan pun tampak manis?
    MamaFaMi: Sangat setuju. mesti datang tanpa paksaan. actually apa pun yang kita lakukan, kalau dipaksa, jiwa akan memberontak. akhirnya...sendiri kena fikirlah.

    ReplyDelete
  4. Memang manis....akan tetap manis walaupun si pemakai tudungnya kurang manis...yg paling penting hati kena manissss dan ikhlasss....kan Kjee..:)

    ReplyDelete
  5. bertambah cantek bila bertudung..alhamdulillah kat opis sy ni ada yg baru bertudung start 1 ramadhan semalam..mudah2han kekal bertudung.amin..

    ReplyDelete
  6. kjee..in da anta email mcm yg kjee minta ari tu..btul x email kjee nie..

    fauziah.samad@gmail.com

    ReplyDelete