Sunday, November 13, 2011

AHLI 4LIFE DARI EMPAT NEGARA BERHIMPUN DI CONVENTION TAHUNAN

Berebut2 masuk ke dewan

Tahniah Shila dapat jadi Diamond dalam masa 2 bulan sahaja!




Dato Hafifi Hafidz dan Shila serta Nan



Saddiq Deen, Platinum International Diamond dari Singapura - anugerah tertinggi di  Asia Tenggara!

Persembahan Kuda Kepang dari Johor

Setelah hampir sebulan jadi ahli 4Life, Kjee ke Convention 4Life yang menghimpunkan kira-kira 2,000 ahli dari Indonesia, Malaysia, Singapura dan Brunei yang cukup berjaya! Berkobar2 semangat melihatkan kejayaan mereka. Semuanya bermula dari hasrat hendak melihat mereka yang sakit, sembuh!











Hasrat murni itu telah dibalas Allah swt dengan bonus yang cukup lumayan! Malah, ada yang memperolehi pendapatan sehingga SD500,000 sebulan! Sukar hendak percaya. Selama ini Kjee hanya dengar mereka bercerita kalau ke pejabat 4Life. Tetapi malam tadi, Kjee lihat dengan mata kepala Kjee sendiri! Tahniah Sadiqq Deen.

Dapat hadiah cabutan bertuah
Kjee? Adoiii ciput sangat2. Nak sebut pun malu. Macam langit dengan bumi!! Tetapi itu tidak bermakna Kjee tidak menyimpan hasrat yang sama. Niat Kjee hanya satu. Mahu war war kepada semua keberkesanan Transfer Factor. Itu lebih penting daripada segala2nya. Dan Kjee juga berharap usaha Kjee untuk melihat mereka yang menderita segala jenis penyakit sembuh, akan diberi diberkati Allah swt.

Tadi Kjee duduk sambil memikirkan, pasti semua yang berjaya menikmati ganjaran hebat itu, bermula dengan niat sama seperti Kjee. Mereka cuba produk TF. Kemudian apabila yakin dengan keberkesanannya, terus mengajak kawan2 yang sakit mencubanya. Dan ia meniti dari satu mulut ke mulut yang lain.

Masih terngiang2 di telinga Kjee, kata2 Kak Fi (Hajah Refiah), seorang pensyarah kanan yang membuat keputusan pencen awal dan menceburkan diri dalam bidang ini dan menjadi International Diamond yang berjaya. Katanya,  "Kalau tidak anda...siapa? Kalau tidak sekarang..., bila?"

Majlis makan malam tadi diserikan dengan pertunjukan kebudayaan dari Malaysia dan juga persembahan akrobatik dari negara China. Penuh warna warna dan menghiburkan.
Bersama Dr Tamilselvan dan keluarganya.  Dr Tamil dan Shamala dapat hadiah jam Omega atas usaha secara individu!!

Kjee bersama penyanyi jelita Susan Thomas


Anak angkat Kjee, Hafiz ahli diamond yang cukup berjaya di usia cukup muda

Tetamu khas, pengasas 4Life David Lisonbee dan isterinya Bianca didatangkan khas untuk menyerikan majlis. Mereka turut melancarkan penjenamaan semula set penjagaan wajah Enummi (disebut 'A New Me').
Pengasas 4Life David dan Bianca Lisonbee

Dato Hafifi  Hafidz dan Datin Azlin


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...