Thursday, November 17, 2011

TESTIMONI ECZEMA KRONIK DARI SARINA LYNN, JOHOR BARU

Antara penyakit eczema - foto google



Kjee tak sangka banyak sangat respons apabila Kjee kata kalau ada anak2 kena eczema, boleh makan Transfer Factor. Penatlah Kjee melayan pertanyaan di Facebook, email dan sms malam tadi..





Kjee pernah bagitau, pada Hari Raya Haji lalu, pukul 3 pagi, Kjee dapat sms dari seorang ibu berrnama Sarina Lynn dari Masai, Johor yang hantar mesej ala2 kecemasan kepada Kjee, minta tolong. 

Anak dia berusia 11 tahun kena eczema kronik. Tapak tanganya mengelupas dan keluar air dan nanah! Ini berlaku selama 5 bulan. Puas sudah dia berusaha tapi tak berhasil. Kjee kalau tidur malam mesti silentkan fon. Apabila bangun jer dan nampak sms yang tiba pada jam 3 pagi, cepat2 Kjee call dia.

Oleh kerana Kjee di kampung dan risau kalau balik Kl mengambil masa untuk ke pejabat untuk beli dan pos, Kjee syorkan Sarina beli sendiri guna ID Kjee di pejabat 4Life JB. Kesian dia. Dia kata jauh sikit nak pergi. Tapi akhirnya dia usahakan.

Minggu lepas, dia sms Kjee dan beritahu tangan anaknya sudah kering dan cantik balik macam sediakala. Hah? Terkejut Kjee! Dalam masa tak sampai seminggu jer?

Ini testimoni dia yang Kjee copy paste dari facebook Sarina. Ada orang tanya berapa lama anaknya menderita eczema. Ini jawapannya.

"Ya, lima bulan lepas. Teruk sangat2. Kita yg tengok pun, menangis. Dia makan TF plus yg berharga RM232/-, 90 biji (harga ahli). Makan 2 biji pagi aje. Hari ke3 dah kering. Hari ke7, dah cantik tapak tangan dia. Syukur sangat2, alhamdulillah...." - SARINA LYNN.

Kalau korang nak tahu cerita dari mulut Sarina, add jer dia di Facebook guna nama Sarina Lynn. Kjee dah suruh dia add semua orang. Dia jugak akan jadi ahli 4Life. So sesiapa nak order apa sahaja produk Transfer Factor dari dia, especially yang tinggal di Johor, bolehlah buat demikian tak lama lagi selepas selesai proses dia menjadi ahli.


8 comments:

Oh Oeya said...

Alhamdulilah.

Anonymous said...

saya pun dah add sarina(ina) n tahu serba sedikit pasal transfer fctr plus dr ina ni.pembetulan kjee,anak ina ni 11tahun kan...saya pun xsabar nak mcubanya pd anak saya.anyway tq for sharing to caring ni..

sharifah rosidah said...

Kesian nya dah sampai tahap kronik eczema budak ni, harap lepas no kulit dia tak seteruk ni la.

intan payung said...

Kak jee, untuk skt kulit yg lain cmne? Boley tak?

Kjee said...

Boleh. Hanya orang yang buat pemindahan organ sahaja tak boleh. Sakit kulit kena ambil TF Plus.

ieyka dinda said...

kalau skin prob mcm akne..pore besar ok ke consume TF nie kak jie?

Anonymous said...

puan, untuk dos babby kene ekzema teruk pada muka sahaja macam maner yer..perlu ker tf plus?

Kjee said...

untuk baby, beri dia TF advance dan jus rio vida. Boleh sms atau call Kjee 0126780501

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...