Thursday, March 22, 2012

LUNCH LAUK TUNJUK DARI RESTORAN MINANG





Hari ni Kjee lunch lauk tunjuk. Hehehe. Bukan Kjee malas nak masak tapi tak der mood. Mood hari ni ala2 merajuk. Kahkahkah.




Tadi balik dari ikut Unclepali beli rumput, Kjee suruh dia singgah kat restoan Minang Paya Jaras. Gerai betul2 berjiran dengan kedai emas Abang Adik (itu nama kedai emas tu). Tapi gerai yang sebelum kedai emas tu. Yang selepas kedai emas tu pun ada restoran minang tapi Kjee tak pernah ke sana.

Kjee beli simple2 jer sebab makan berdua. Unclepali pilih ikan kembung masak lemak cili api. Kjee pilih peparu goreng berlada dan peria katak goreng berlada dan telor asin.

Emping atau keropok belinjau. Satu kemestian kalau makan lauk Minang




2 comments:

Anonymous said...

shekali shekali makan lauk tunjuk mmg sodap ..

Anonymous said...

Kak jeeeeeeeeee!!!

Sy jeles okeh! Hahaahahah ...
Tention pasal kat kb ni xde kedai masak makanan org minang .. Kekadang teringin kena tgu balik ke kl .... Slalu mkn area melawati or depan sogo ...

Che nad

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...