Thursday, March 22, 2012

HEBATLAH ZAQUAN...ISTERI PAKAI SEKSI PUN TAK KESAH!





15 comments:

NurMisnan said...

nanti dia kata kubur masing2..

FD said...

tmbh lg dosa zakuan selaku suami

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

hebat didunia je kak jee.. hehe..

Fuhpixel said...

dia da tak kisah da kot... lantak je la.. huhu

~~DAPUR KECIL KU~~ said...

salam kak jee
dia memang tak kisah mgkin dia pikir blh tanggung seme beban kot.dan terasa bangga bila dpt bini pakai seksi.
sy lak rasa bini tu macam salah nama lah klu dgr raudhah tu bunyi spt org ayu dan sopan budi pekertinya.tp tak berani nak ckp byk byk lah sbb ingtkan diri gak~sib baik laki sy slalu sound klu tengok bini dia pakai kurang enak mata memandang

Syazwan Che Deraman said...

dia tak matang lagi tuh.

suka leteww tunjuk kat orang lain keseksia bini yang mana dia dorang je dapat.

lixdo said...

dunia ohh dunia

DaiADellas said...

Naper dia nie bercakap mcm mabuk semacam jer....

Anonymous said...

nak heran apa dgn dia...dia ngan kakak dia sama jer laa...sepatutnya dia tak perlu bg jwpn yg membodohkan dia suami isteri..susah klu mentaliti mcm ni...jwpn yg memerangkap diri sendiri

norliha said...

Tak kesiankan suami dia hish... hish
Moga Allah beri petunjuk kepada mereka.

Sari Yusa Ibrahim said...

jauh betul beza dgn watak baik dalam drama..

Anonymous said...

kjee, suami dia bukan setakat hebat je...'berani mati' pun yer -> berani utk menjawab soalan2 selepas mati nanti...membiarkan isteri mendedahkan auratnya...hhmm

Anonymous said...

Kalau kira ckp mentaliti sesetengah artis di M'sia ni kurang..angin satu badan. Tp bila bagi komen entah apa2...hish

Anonymous said...

selalu berlakon watak baik dan sopan tp kat dunia realiti ?????? mudah2an watak baik yg dilakonkan membawa ke arah kebaikan buat Ayu dan kakak dia..

Anonymous said...

korang semua ni bahalul ke apa?komen2 bodoh belaka lantak la..esok semua tu jadik baik kalah alim ulama..macam bob lokman dan yg sewaktu dgn nya...siap boleh kutuk org lagi bila dah pakai sorban bagai..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...