Thursday, May 3, 2012

WANTED ALIVE!!





46 orang suspek Pengganas yang merusuh pada Demo BERSIH 3.0 tempoh hari telah dikenal pasti dan sedang diburu. Dan untuk makluman semua pihak Kementerian Dalam Negeri melalui pihak Polis Diraja Malaysia telah pun membuat beberapa tangkapan bagi setakat ini.

Pihak Polis mengesa orang ramai untuk memaklumkan kepada pihak Polis dengan segara individu yang terlibat dalam keganasan tempoh hari. Jam 3 petang ini pengumuman akan dibuat oleh Ketua Polis Negara. - blog PAPAGOMO.



6 comments:

ashiekien said...

mintak izin nk share kak jee...tq

paridah said...

jerat tak pernah lupakan pelanduk cuma pelanduk je buat2 berani dgn jerat. terjeratkan masalah...kan jee..

Anonymous said...

Berani buat berani lar tanggung...

nash said...

masa demo tu bangsa2 lain sembunyi tempat lain, yang melayu2 jer buat kerja mcm ni! yg dikerjakan tu bangsa melayu jugak! chief dia skrg tepuk tangan bila tengok balik gambar2 ni...hmmm..

Anonymous said...

Tu SB... :) (tu kata2 org "bersih"). Takkan nk tangkap kut...

Anonymous said...

bangsa lain dalam diam enjoy.. jpa scholar now 60 percent cha ya nun al

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...