Friday, August 10, 2012

AZRENE SORAYA ABDUL AZIZ BUKAN FARID ISMETH TAU!



korang perasan tak Azrene, dulu dan sekarang






Inilah wajah famili bahagia Datuk Fazley, anak2 dan isterinya Datin Azrene Soraya binti Abdul Aziz. Ya ayah dia nama Abdul Aziz Nong Chik. BUKAN Farid Ismeth Emir tau.

Kjee jumpa gambar ni kat Murai.com. Korang bacalah apa kisahnya nanti.

Cuma Kjee tertarik tengok gambar2 tu. Macam mana Datin Azrene boleh kurus hah? Sharelah. Mungkin Dato Fazley boleh buat kursus motivasi untuk mereka yang bersaiz king kong macam Kjee. Hehehe.

5 comments:

mama ju, said...

Salam sejahtera KJ

Moga KJ sentaisa bahagia. Suka sgt tgk Datin Azreen tu, senyum je. KJ pun apa kurangnya..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salam kak jee..

yelah kak jee.. dah slim dia skrg kan... mesti ada rahsianya... tp sy tgk walau dia berisi atau slim.. dua2 pun tetap menawann....

Salmi Khairil said...

comel lah kak jee..hehehee

Kak Leni said...

Semoga bahagia hingga ke akhir hayat...

Timbok said...

Salam Kjee mereka ini pasangan paling cocok, Datuk Fazley Handsome, Datin Azren cantik, bak kata pepata melayu bagai pinang di belah dua, semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat.











Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...