Thursday, August 2, 2012

DURIAN CAKE YANG ENAK BANGET


Heavenly Durian Cake



Dan dua hari asyik teringat keenakannya, hari ni baru dapat makan. Yezza Durian Cake restoran Group Base yang enak banget! Kalau makan di restoran itu (sebelum bulan Ramadhan), Durian Cake ini mesti menjadi pencuci mulut.

Rasanya susah nak describe. Gebu, lembut, ada springgg dan melt in the mouth! Kjee dah makan banyak kek yang sewaktu dengannya. Dan Kjee bagi 5 bintang untuk Durian Cake di restoran Groub Base ini. Kalau ada kesempatan, yang tinggal berhampiran dengan Restoran Group Base, baik jangan lepas peluang menikmatinya. Harganya sepotong  kalau tak silap Kjee (tadi Nadia yang turun gi beli) dalam lingkungan RM7 something.

Kek Mangga


Selain Durian Cake, Kjee suka jugak Kek Manga Group Base ni. Texturenya hampir sama dengan Durian Cake, cuma ia mengandungi mangga.

Kat mana Restoran Group Base? Hah tadi Sarah Zuera kata " at sri damansara SD 13 blkg rhb n maybank.."

Satu jer yang Kjee tak suka mengenai kek ini. Strawberry yang dijadikan hiasan atas kek itu masam! Mungkin chef ini sengaja bubuh strawberry masam sebab kek dah manis. Satu slice Kek Mangga RM6 something.




3 comments:

  1. Fuiyooo..x tahan woo tgk!!! Baik lariiiiiiii sebelum kempunan..waduh!

    ReplyDelete
  2. waduhhhhhh wat terliur je tngk kek durian ni, mesti harum semerbak je kan...

    ReplyDelete
  3. Saya suka durian penkek yang bersalut dengan tepung warna kuning nipis yg ada jual kat mid valley. Yang tu ada perisa cempedak. Pun sedap giler. Mcm makan isi durian begitu sahaja.

    ReplyDelete