Thursday, November 15, 2012

ANNE PILIH DUDA MATANG

foto ehsan Hazelnart Studio


Inilah wajah tunangan dan bakal suami Anne Ngasri, Mohd Sumali Reduan. Mereka bertunang 11 November lalu. Anne, 28 dan Sumali, 40.

Kedua-duanya pernah gagal dalam perkahwinan sebelum ini. Anne ada tiga anak sementara Sumali, seorang. Lelaki semuanya.

Alhamdullilah kata Sumali. Dia memilih Anne kerana wanita itu tabah membesarkan anak2 setelah berpisah dengan suaminya. Mereka bakal diijabkabul bulan depan.

Kjee pun tumpang happy. Eloklah Anne pilih calon suami d kalangan orang yang lebih matang. Tak semua lelaki yang lebih muda, matang melayari rumahtangga dengan wanita yang sudah beranak pinak.

Oppps mungkin Kjee antara wanita yang bertuah. Syukur Alhamdullilah.

6 comments:

Ratu Azlina Amir said...

pilihan yg baik sgt!!

THE LEKAT LEKIT STORY said...

dr yg ex sblm ni tu rasanya x confident lak. apapun mungkin dh tertulis jodoh utk mereka. moga berkekalan hendanya

relevan Sokmo said...

Semoga Anne berbahagia ...

shidah said...

kekadang ada org2 tu, senang je dia jumpa seseorang dlm hidup dia. lepas putus ngan seseorang, ada jer muncul yg lain. ada org2 tu pulak, sendiri je. inilah kehidupan kan. semoga setiap dari kita sentiasa menghargai dan mensyukuri nikmat kehidupan masing2.

Cik Nor said...

tahniah. moga berkekalan hendaknya

NenetPenne (NP) said...

good for you anne...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...