Monday, November 19, 2012

TAKKAN INI RAJA EMMA?

Raja Emma sekarang. Foto dalam Majalah Nona
Raja Emma satu ketika dulu




Beberapa minggu lalu, ketika bersembang dengan seorang teman makeup artiste (bukan drama/filem), dia bercerita mengenai penyanyi Raja Emma yang kini khabarnya cukup cantik.

"Dasyat Kjee. Kurus dan cantik sangat2. Kalau Kjee jumpa dia mesti tak kenal punya!" kata teman Kjee itu.

Wah Kjee punyalah teruja mendengarnya. Kjee tak ingat kali terakhir Kjee jumpa Emma. Mungkin sebelum ibunya, arwah Yusni Jaafar meninggal. Sejak berpisah dengan penyanyi Syeqal, badan Emma memang naik mendadak. Malah, masa Kjee jumpa Emma dulu, Kjee hampir2 tidak mengenalinya!

Anyway, korek punya korek, Kjee dapat tahu rupa2nya Chenta Hati Emma, seorang doktor pakar. Pakar Bedah dalam bidang makeover kecantikan dan tubuh. Opps sebab itu ke Emma kurus sekarang? Wallahualam. Kjee tak berani komen lebih2.

Dan jeng jeng jeng, beberapa hari lepas, Kjee ternampak gambar terbaru Raja Emma dalam mStar Online. Fulamak! Punyalah cantik. Kalau terserempak dengan dia sekarang, rasa2nya Kjee dah tak kenal dah budak yang besar depan mata Kjee ni!!

Anyway, khabarnya Emma dah mula berjinak2 kembali dengan dunia seni lakon. Welcome back Emma. Anak2 dah besar2 kot, so ada banyak masa terluang kan!


7 comments:

~~zana@pb~~ said...

Sebiji mcm arwah mak dia. Cantik mcm mak dia....Se

Irfa said...

mmg lawa dia sekarang.ada kuar majalah

SURIA AMANDA said...

cantik giler kan..

Anonymous said...

orang asal kejadian dah lawa .. dari keturunan yang memang comel dan mulus kulitnya .. so bila kembali ke rupa asal .. di tambah mekap dan gaya yang suai .. memang cun lah. Tahniah pada Ema yang berjaya langsing dan kembali menawan .. tak kiralah apa kaedahnya pun. yang penting dia dah berusaha.

makcikkantin said...

aduhhhaiiii cantiknya raja emmaa kak jee oii. (kalau betul lah dia ...

Mummy Ayda said...

Masyaallah cun habis, masa dia solo pon ta selawa ini..... Soooo sweet :-)D

dayang Citra said...

fuh,lawa giler..cam anak dara pula..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...