Pages

Thursday, February 14, 2013

JULES BAKAL TUNANG YUNA?


Apakah Jules Schratter, jurufoto rasmi Yuna, bakal suaminya? Kjee baru sahaja baca kisah Jules di Murai.com. Korang bacalah sendiri. Klik sini.




semua foto ehsan google

11 comments:

Anonymous said...

ok pencapaian terbaik dpt kawin omputih... esok anak bleh taruk nama omputih. tgk sepupu kita di pilipina. kulit colour tempurung kelapa ..tapi nama hebat..mercedes, philistine, estrada, corazon,alejandro,aaron,amalia, marcos ferdinand...ok what.. semua conquer the world...bangsa kita sepupu serumpun cuma nama je internacional...dan ugama yg trend...

kita suma tumpang bangga..bila ada sedara sebangsa yg dpt omputih ...

yea

THE LEKAT LEKIT STORY said...

mat saleh jugak... hikhikhik

Cik Tia said...

handsome jugak .. hehe

siti sabri said...

Kak gee apa kabar...sihat ke..ct suka blog kak gee..tp kdg2 malu jgk nk tinggal jejak ari2...hehehe..nanti org kata apa plak..kehkeh
Jemput lah ke blog ct yg baru nk btatih.. Sitiazahar.blogspot.com... Harap sgt dpt tunjuk ajar...

atievan said...

xberani nk komen lebih2...kira ok laaa kalu dh jodoh kan...sbb laki kite made in usa...hihiiiii

Mz Shasha said...

hmmm..tak kire lah apa bangsa..setiap bangsa ada busuk dan wanginya..jika dia - Jules adalah pilihan ALLAH yg paling terbaik buat Yuna, Alhamdulillah..moga kebahagiaan milik Yuna sampai ke Jannah..Insya ALLAH..saya hanya mampu do'akan yg terbaik je...*hansem mmg hansem Jules tu ya..hehehehe...untung Yuna..Yuna pon anggun pe..untung Jules..*

babylola2u said...

hemmm..kira cintun pandung pertamun la nuh...udaah haru-haru pandung dun tangkup gambur..mustiluh jaduk cintuk...kihkihkih. kiru seleru omputuh luhhh..gasauk luh kuh yunu. janju bahagiu.

Anonymous said...

Kira ok la dpt omputeh...pencapaian terbaik lah tu...hancussss

Grand Dish Cafe said...

kalau dah jodoh yuna dgn dia apa nak buat cuma rasa pelik sbb hari tu putus dgn qi sbb nak tumpukan pd kerjaya yg baru nak bermula kan...ni bercinta pulak..camno???

Irfa said...

setuju dgn awak
mga yg trbaek utk yuna

damus hakimi said...

elok la berlakikan org asing dr berlakikan org kampung halaman....org kampung halaman ni banyak benor kontrevesinye....mane yg masuk pusat pusat la..mn yg main kayu 3 kang 3 la..mn yg dok cari laki bini org kang org lah..mn yg nk cerai kang cerai la....haaaaiiiish habis segala bagai..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...