Tuesday, February 12, 2013

ND LALA JANJI SIDANG AKHBAR KHAS



Belum pernah Kjee tengok muka ND Lala 'ketat' cam ni! Kjee rasa semua faham perasaan beliau setelah melalui kerisauan yang teramat dasyat seminggu lamanya. Wajah Shila pun bagaikan sudah hilang seri.

ND Lala janji akan adakan sidang akhbar khas untuk merungkai segala kemusyikalan. Mudah2an sidang akhbar itu mengeruhkan keadaan bukan merumitkan.

Apa2 pun, Kjee pasti ramai doakan agar keluarga ini kembali bertaut dalam suasana baik dan harmoni. Kalau ada gangguan dari luar, mohonlah Allah swt melindungi sebaik mungkin. Hati2 menarik rambut dalam tepung.

Kjee doakan jugak, ibu Shila, Fauziah Sarman yang dikatakan tidak sihat minggu lalu, sudah kembali ceria dengan kehadiran anak gadis kesayangannya. Amin.

10 comments:

AYU @ EDAYU said...

Bukan mudah menjaga anak perempuan, kan....kerisauan tahap dewa tu...semoga shila dapat berfikir dgn waras tanpa melukakan kedua ibu ayah dia..

Noor Yusoff said...

kesian lihat wajah abahnya yang semesti tak tidur fikir anak gadisnya. Sebagai ibubapa sudah semestinya , anak keluar sekejap jika cakap . nak balik rumah on the way ...tapi tak sampai lagi ...hati kat rumah dah tak boleh buat kerja takut sangat ada hal hal yang tak baik. Bila nampak muka baru lega. Dugaan yang sangat berat semuga Allah permudahkan segala kekusutan di leraikan dgn cara terbaik. Amin

Zurina Hj.Zainal said...

Setuju dgn ayu!

Unknown said...

Nasi Lemak Buah Bidara
Daun Selasih Aku Lurutkan
Buang Emak Buang Saudara
Kerana Kasih Saya Turutkan

Agaknya inilah yang diamalkan oleh anak ND sorang ini.... kesian penat lelah mak bapak yang membesarkannya disia-siakan begitu rupa. Satu nasihat buat Shila, restu mak ayah amat penting dalam berumahtangga. Syurga ditapak kaki ibu. Suami boleh dicari bila-bila masa tetapi ibu bapa cuma satu itu saja. Buruk ka? baik ka? itulah ibu bapa kita.... Jangan di ikut perasaan sangat.... banyakkan bersolat dan membaca quran

yatt sulaiman said...

menjernihkan yg keruh hendaknya

ieda said...

moga apa yg berlaku ni menjadi pengajaran yg terbaik buat shila.dalam apa keadaan sekalipun sila utamakan ibubapa.susah senang jangan abaikan ibubapa kita.

Anonymous said...

Setiap ibu bapa akan buat perkara sama...tp shahnazx ni mmg amat kurang ajar...mak ayah x ajar ke....itu lah semua org kata. So shah jagalah nama baik mak ayah.....

Anonymous said...

shila ingat lah:
kalau jodoh tak kemana
DAN
kalau bodoh jugak tak kan kemana-mana

shaty said...

KaTA ORANG TUA .. bela lembu sekandang lebih mudah dari bela ' anak perempuan'; inilah yang di lalui oleh ND dan isteri. Kalau dari awal di pantau dan di beri kata nasihat pastinya hal ini boleh dielakkan. Dah lama masyarakat nampak macam ND dan isteri tak kisah anaknya dan Sharnaaz berkepit bermesra bagai suami isteri yang sah; tapi mereka 'bagaikan' rela je. Hati SHila sekarang pasti bagai NASI LEMAK BUAH BIDARA .. dan ND baru nak menunjuk siapa lebih berkuasa . Ikut je Chef Wan .. dan sekarang lihat SERINA bahagia sudah.

Anonymous said...

BAK KATA PEPATAH - NAK KAWIN ANAK KENA "KAWIN" DENGAN DULU DENGAN MAK/BAPAK.

KAWAN BOLEH BUKAN PIKAT2 TERUS KAWIN...KENE SCREEN TEST DULU.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...