Friday, February 8, 2013

SHILA UPLOAD KESEDIHAN DI YOU TUBE

37 comments:

MamaFaMi said...

Kita doakan yang terbaik ajelah buat semua pihak. Semoga segera menemui jalan penyelesaiannya. Amin.

Anonymous said...

semoga disuluh cahaya kebenaran

Anonymous said...

Mcm2la shila n sharnazni

Norasiah Nasir said...

Saya simpati dengan dia..kesian dia..

Anonymous said...

takkan shila amzah ni nak jadi macam kes fazulina tu? kawin tanpa restu mak...isk! sedih laa seumur hidup

Sarah Wahab said...

mintak lah petunjuk dari yg Esa... sesungguhnya apa yg dirancang & yg ditakdirkan oleh ALLAH S.W.T itu, lbh baik dari perancangan manusia.. apa2 pn, kita doakn yg terbaik utk Shila ye Acik Jee..

Anonymous said...

rasanya agak merepek la shila n shanaz ni...siap dengan nangis nya, suratnya, bagi kenyataan mcm2 kat wartawan lagi....
apa komen kakjee?

Qhaifa Nur said...

moga ada hikmah diatas kejadian ini, shila.........

Ann Ishak said...

takde masalah yang tak boleh diselesaikan...bersabar, pasti ada jalannya untuk bahagia

Anonymous said...

ini semua POYO!

zuwaidah said...

Sebaik2 tempat mengadu hanyalah pada Allah SWT. Moga mendapat ketenangan serta dapat membuat keputusan yg lebih bijak. Insyaallah Allah menerima doa Shila. Amin

Cengkih78 said...

Aduh..kasik jerlah kawin..nanti lagi teruk jadiknya..

Murni Jamaludin said...

Wanita xperlu menangis utk lelaki yg xlayak..buang masa je.baik p buat solat istikharah..

Murni Jamaludin said...

Wanita xperlu menangis utk lelaki yg xayak..buang masa je.baik p wat solat istikharah.xperlu nk post video camni.xproper..klu sharnaz tgk pn die gelak je.makin naik la ego budk sharnaz tu

Norazan Md Ali said...

Semoga Allah yang maha besar lagi maha tahu saje yang dapat memberi yang terbaik buat kita semua. Buat shila... ingat la. Ibu dan bapa kita, ada lah ibarat nyawa kita..... ingat2 la.

Anonymous said...

Kau kawin je la kat Siam. Pastu takyah jumpa mak bapak kau lagi... Senang je kan?

Norazan Md Ali said...

Semoga shila tetap ingat jasa ibu bapa yang selalu ada bila anaknya susah.

Norazan Md Ali said...

Semoga Allah yang maha besar lagi maha tahu saje yang dapat memberi yang terbaik buat kita semua. Buat shila... ingat la. Ibu dan bapa kita, ada lah ibarat nyawa kita..... ingat2 la.

Anonymous said...

kenape perlu nyanyi sedeh kat youtube dan beritau dunia masaalah peribadi? Shila, Shanaz dan ND Lala tidak sepatutnya bercerita masaalah peribadi pada umum kerana ia mengaibkan semua pihak.Kepada Shila berfikirlah secara matang.kekasih hilang boleh diganti tetapi ibu dan bapa tiada galang gantinya.Naluri seorang bapa ade benarnya, cuma cara penyelesaianya memberitahu umum saja yg tak kene.

Anonymous said...

Shila,Shanaz dan ND Lala berfikirlah secara matang.masaalah peribadi x perlu diceritakan kpd umum.menepuk air didulang tepercik kemuka sendiri. kepada Shila,kekasih hilang boleh diganti tetapi ibubapa hilang tiada galang gantinya.kepada ND Lala,anda memang terbaik kerana memikirkan masa depan anak anda tetapi caranya saja yg x kene kerana menceritakan kpd umum.kepada Shanaz budi bahasa, sopan santun,hormat dan menjaga hati org tua adalah perkara yg sangat perlu

Anonymous said...

tinggalkan je SEAN PENN malaysia tu. blom apa2 dah berani nak maki2 org.. kurang ajar dgn org tua.. now pun dah nampak his true color. nanti kalau dah kawin ntah apa lagi yg dia buat. blom kawin dia dah berani cakap dia kongkong shila sebab dia bakal isteri. nanti dah kawin ntah2 nak jumpa sesiapa pun tak bole. jumpa mak bapak pun dilarang.

masa tu kalau nak lari pun susah dek. skang ni mata hati shila dah d butakan oleh chenta hatinya. run while u can. fikir lah masak2 b4 adek menyesal d blakang hari nanti.

Anonymous said...

hahaha...setuju sangat2

Anonymous said...

hmmmmm....kalau retis tu tetap la retis):

Sukma Haron said...

berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...

Anonymous said...

Kalau ada jodoh xkan ke mana....petunjuk telah diberi...mungkin ada hikmah yg menanti dr kekalutan yg terjadi...

Anonymous said...

ada pulak nyanyi...kan ke lebih baik sembahyang istiqarah, mintak pentunjuk

Anonymous said...

Sharnaz panas baran. Tp, kalau Shila gila sgt kt Sharnaz, nikahkan saja. Biar masa yg membuka mata hati mrk & tahu tinggi rendahnya langit. Naluri ibu bapa tu ada benarnya.

Anonymous said...

la ingat kan dia semayg dan berdoa..rupa memetik gitar..
patutnya ..bentang sejadah semayg..ngaji..bukan nyanyi dgn gitar mcm golongan....tuuu

ni mental betul..sampai pertimbangan tak betul..not a reflection dgn pakaian nya..
ubahlah parent smua..didik anak 2agama ..adab etika ilmu dunia akhirat yg balance hukum hakam yg balance.
so ada iman didada nur ilahi..bukan dok bantai petik gitar mcm gol semayang nyanyi petik gitar.
ni satu renungan buat smua...

Ummi Anie said...

teringat kembali kisah chef wan dan anak gadisnya dulu.kecoh berbalas statement kat media.alhamdulillah...bahagia anak gadisnya kini berkat kesabaran dan ketegasan bapanya.tapi bezanya si lelaki (allahyarham)sangat bertoleransi dan lembut hati.....

Grand Dish Cafe said...

ibubapa membela kita dari tapak kaki sebesar 2 jari hinggalah sekarang. jgn hanya kerana lelaki yg baru kita kenal setahun 2 ni dah sanggup tinggalkan ibubapa. sbg anak sulung berikan contoh yg baik. solat istikarah. balik ke pangkuan ibubapa sebelum terlewat. Allah menguji kita dgn bermacam2 cara. terima qada dan qadar.jika pejam mata (maaf cakap) ibubapa masa ni, menyesal seumur hidup..

Anonymous said...

Saya harap Shila tabahkan hati. Jikalau boypren Shila yg telor setengah masak tidak dapat menghormati kedua orang tua Shila Sekarang, apakh Shila berfikr beliau akan menghormati Shila bila Sudah menjadi isteri? Jangan harap lah. Budak yg hingusan ini, yg menunjokkan mentaliti kebudak budakn walaupun dah berbulu, tidak akan berubah. Beliau ada spesis2 yg bila sudah makn kacang kulit akan dibuang saja dan tidak ada harga langsung. Lebih baik Shila menangis sekarang, kerena bila dah bernikah nanti sudah tidak berguna, dah perangai dan mentaliti beliau sudah tentu sepak teranjang, tangan semua akan jalan. Inilah dikatakn budak sewel berlagak smart, tetapi yg sebenarnya harap pada rupa yg tak seberapa je tetapi berlagak je, takde class, dan sengkek lagi, menunjokkan sifat dan gelagat budak terencat akal. Harap Shila dapat berfikiran dgn mature dan terima ujian dari Allah yg akan membuat Shila lebih dewasa. Jangan terlalu ikut emosi pasti berjaya di masadepan.

Anonymous said...

Jangan menangis kerana lelaki shila hamzah.
Please lah.....
Awak ada karier, family yang menjaga mu dengan baik, terus ke depan dan pohon kepada Allah untuk berikan yang terbaik.

Anonymous said...

Tetiba nk setuju pulak dgn sharnaaz mmg shila ni mcm budak2... Sempat menyanyi main gitar upload ke utube lg...

Kpd shila dr adik jd punching bag sharnaaz tu bersyukurla dia yg declare dulu putus... Balikla ke pangkuan mak bapak..

Typical bdk2 pompuan baru kenal cinta... Meratap bersedih mcm dh takde lelaki lain lg... Nasib baik sharnaaz bukan mat bangla, negro atau mat lombok kalau tak haru si nd lalallaa

Anonymous said...

Im sorry Shila...this is the end of your career. Memalukan kaum sangat!!!!

shidah said...

setujuk!

nor said...


epilogue control dari hulu(copy dari sohaimi mior)
kau tersenyum bengis, memberi arahan dalam hidupku, kau kata kau cinta,cinta pertama
cinta pertama dalamhidupku...
ku hampir tergoda bergelora kalbu...kau bukan untukku...
aduhai sharnaaazzzzzz

Anonymous said...

Bagi sy tdkan ND mmg betul dgn sedikit kekurangan. Shaanaz pula mmg salah n sedikit kebaikan. Shila plak sifat smulajadi ppuan. Tapi yang luar biasanya bila sedih upload kat utube, pakaian baju mcm telekung pas 2 main gitar n nyanyi. Mmg gila! (Maksudnya keterlaluan bkn yg itu!) Percayalah bila kita jadi ibu bapa baru kita tau kenapa ibu bp buat macamni. Syangnya bila kita dah tau, kita dah tua dan ibu bp dah mati! Buatlah sesuatu dengan mendekati Allah dan berfikir. Semoga Allah memberi petunjuk,

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...