Pages

Friday, March 15, 2013

BAGUIH BAGUIH BAGUIH


23 comments:

Hana Maroo said...

I loike.... Tun mmg bersahaja es[ bila sembang ngan dia...

Anonymous said...

syabas, pak mahathir dah selamat kan malaysia dari manusia gila si anwar tu..

smRose said...

memang baguih! Salam kenal kak Jee

ieda said...

tak kisahlah apa org lain nak kata...saya sentiasa kagum dengan ketajaman minda Tun Dr Mahathir.

Anonymous said...

may Allah bless him. busuk busuk dia naikkan martabat melayu dan malaysia.
bangsat anu war menjatuhkan bangsa sendiri .lepas ni kaum jadi sangsi dan kurang hormat pd lain bangsa. tahniah anu war morul mezzah dan wang assisa..

siti hawa

Anonymous said...

Suka dengan jawapan yang diberikan Tun M.

MAK TEH said...

saya suka Tun

miskon mizaridayu said...

suka sangat ngan Tun..hingga ke saat ini xde siapa yang bole menggantikan beliau...love u so much..

Anonymous said...

semua orang buat silap... pada orang ini, sesuatu tindakan itu baik; pada orang lain tak baik pula... saya percaya sebagai pemimpin, setiap tindakan tun bermotifkan tujuan baik

Norasiah Nasir said...

sangat bangga dengan TUN. Kak jee nak pinjam header tu boleh..nak buh kat timeline FB.:)

Kjee said...

Silakan Norasiah. Tq.

Anonymous said...

He is the best architecture of Malaysia! And always be!

abahsofea said...

Tun,

Di mana kan ku cari ganti..

moga Allah panjangkan usia Tun dan merahmati Malaysia..nangis tak berlagu saya nanti..

Amanda Suria said...

that was so nice from Tun...

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

besar sungguh jasa Tun pada anak Malaysia

cicak mengkarung said...

Woi ... aku dulu dapat salam dengan Tun siap cium tangan dia dengan Tun Hasmah.

Wooo ... bangga gila aku. A moment in a lifetime which I shall treasure.

Anonymous said...

Salam Kak Gee, Saya sayang kat Tun selamanya, muga kita semua doakan Allah panjangkan umur Tun. Sihat walafiatkan dia dan dilindungi olehnya selalu.Amin Amin Amin. Rina

Anonymous said...

bila ckp pasal tun M, org ckp pasal KLCC, KLIA, Putrajaya, jambatan pulau pinang dan Sepang F1. tapi pada pandangan saya, sumbangan beliau yang paling besar tidak dapat dilihat dengan mata kasar tetapi yang paling besar dan bermakna iaitu menyelamatkan Malaysia dari dipimpin oleh seorang lelaki munafik. bukanlah satu keputusan yg mudah utk membuang individu yang telah menjadi favourite ramai, dia sanggup dikeji dan dibenci sepanjang tempoh itu kerana Malaysia, bukan kerana Anwar. Hanya sesudah itu, di saat kita kini berhadapan saat genting dan kesukaran angkara adu domba manusia ini baru kita menyedari besarnya pengorbanan tun M kepada saya dan anda.

terima kasih TUN M

Ummi Anie said...

kalau Tun jadi calun semula,saya akan pangkah untuk Tun....

zuwaidah said...

Kata2 Tun Dr Mahathir di atas dari petikan bukunya sendiri. Seronok baca buku Tun. Byk yg saya tak tahu selama ni, berkaitan srjarah melayu, perjalanan politik tun sendiri dsb. Syukur dgn segala perubahan Tun bawa utk Malaysia.

MPP said...

Terbaek Kjee...

Anonymous said...

Pernah 1 by 1 ngan Tun kat klcc.... Kelu lidah n meremang bulu roma... TUN cakap. .. Nape jdi kejang ni.. Saya manusia biasa gak... Baru le dpt salam..

Anonymous said...

terbaek la tun....smoga d pjgkan umur & kesihatan yg baek, sy bangga pernah hdup d zaman pemerinthan tun, di mana kan ku cari ganti? bertemu di sebarang majlis sembang dgn tun mcm sembang anak beranak i like the way tun appriciate org yd syg kat dia....may god bless u tun

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...