Pages

Sunday, March 10, 2013

SANDIWARA KAH INI?!!













7 comments:

Faerie_Princess said...

mmg sandiwara pun kalau ikut mata org bebal. ye lah kan diorang dlm gambar ni suma tgh duk kat hotel lima bintang, diberi makanan mewah, tido di tilam yg empuk, diberi duit, diberi baju baru, naik mercedes tu keluar kampung..
semoga wira2 kita berjaya menghapuskan semua pengganas, dan rakyat Malaysia di Sabah akan dapat pulang semula ke rumah masing2 secepat mungkin.

zuwaidah said...

Semangat kita Kak Gee. Berkobar2 pasukan keselamatan menjaga keamanan, menghapus segala kedurjanaan. Biarkan si bebal terjun dengan labu2nya. Saya sokong kerajaan BN sekarang, mudah2an kita berjaya.

shaty said...

semuga masyarakat sabah khususnya KAUM SULU yang menjadi warganegara MALAYSIA dan mereka yang selama ini mengambil mudah akan soal kedamaian dan ketengangan hidup, keselamatan diri, keluarga, komuniti setempat dan negara amnya SEDAR akan pentingnya KEAMANAN dan pentingnya MEMBANTU menjaga KEAMANAN negara MALAYSIA yang menjadi tempat kita mencari rezeki, menetap bersama keluarga tercinta.

Zurina Hj.Zainal said...

speechless.....mmg bebal yg mengatakan ini sandiwara....

rahel said...

Saya orang sabah...ini bukan sandiwara....kalau nak tau yang sebenarnya....datang la ke sabah khasnya lahad datu..

makcikkantin said...

Hanya yg tak bertimbang rasa sj kata ni "permainan"

Cengkih78 said...

memang jahatlah hati yang melihat kematian itu sebagai sandiwara. moga ada kesedaran dalam hati masing2 bahawa keamanan kita ini mahal harganya dan undi kita kali ini sangat mahal harganya kerana ia boleh jadi penentu 'jatuh atau bangunnya' Malaysia tanah airku

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...