Pages

Monday, April 22, 2013

ALHAMDULLILAH. NORA DAN FASYA BERBAIK DEMI ANAK2













Macam ni lah kan? Suka tengok dua wanita ini yang pernah mencetuskan banyak kontroversi satu ketika dulu sudah berbaik kembali.

Kelihatan Nora Danish mengunjungi Fasya Sanda yang baru sahaja menerima cahaya mata sulung.

5 comments:

intandayani said...

mcm Abby Abadi & Memey dulukan...Alhamdulillah

Anonymous said...

hati perempuan pasti ada tercalit luka di hati walau d wajah nampak senyuman.suka sgt nora danish

shaty said...

alhamdulillahh .. nak bermasam muka pun apa gunanya. Hidup kita di dunia ni sementara saja. SUka tak suka .. nak tak nak .. hal-hal yang melukakan hati terpaksa kita biarkan berlalu saja. Di simpan pun menyakitkan. Pandang ke depan teruskan kehidupan. Siapa yang bersalah biar Allah swt yang menghukumkan. Semuanya ujian untuk kita hambanya. Kesabaran yang menentukan kekuatan iman kita di tahap mana. Saya doakan yang terbaik untuk mereka yang sabar.

Rin said...

Redha dgn ujian Allah. Syabas nora n fasha.

Anonymous said...

Sedangkan Rasulullah s.a.w. lagi mengampunkan umatnya...tahniah

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...