Friday, April 19, 2013

DOA IBU PENAWAR PALING MUJARAB SELAIN UBATAN




Apabila Kjee tulis mengenai pengalaman seorang ibu yang mempunyai anak yang slow learner baru2 ini, Kjee terkejut dengan sambutan yang Kjee terima daripada ibu2 yang mempunyai anak2 yang bermasalah.

Rata2 semua excited nak tahu samada anak2 mereka juga boleh baik seperti Adik Dee, anak Puan Ann. Klik sini.

Pengakuan Puan Ann dalam testimoninya yang anaknya kini sudah nampak rajin untuk belajar, juga membuat ramai ibu2 di luar sana cukup teruja.

Perlu Kjee tegaskan di sini bahawa supplimen Transfer Factor yang diberikan kepada anak Puan Ann itu, menjadi lebih berkesan jika diiringi dengan doa seorang ibu. Doa ibu penawar paling mujarab untuk anak2 kita terutama sekali yang mempunyai masalah.

Alat Inhaler



Selain yang bertanyakan mengenai Autisme atau lembam atau anak2 slow learner, Kjee perhatikan ramai ibu2 juga ingin tahu mengenai asthma (Asma) atau lelah dan juga resdung. Ini berikutan Puan Ann berkata anaknya Dee juga sudah tidak mengidap selsema dan tidak lagi bersin.

Kjee sendiri menggunakan TF Advance untuk Asthma. Kjee mula2 mengidap Asthma ketika sarat mengandung Nadia 26 tahun yang lalu. Sebelum itu, Kjee tidak pernah ada masalah itu. Kemudian, apabila Nadia lahir, Kjee pun ok.

Bagaimanapun, beberapa tahun yang lalu, Kjee mula diserang sesak nafas. Setiap minggu UnclePali akan kejarkan Kjee ke Hospital Ampang untuk diberi rawatan gas (nubiliser).

Kemudian, adik angkat kesayangan Kjee, Dr Ina Harlina syorkan Kjee cuba mengambil Transfer Factor Advance. Kjee mengambil sebanyak 2 kapsul 3 kali sehari selama seminggu. Suatu keajaiban berlaku, dengan izinNya. Sejak hari itu (kira-kira 2 tahun lalu) hingga ke hari ini, Kjee tidak lagi diserang sesak nafas! Alhamdullilah.



Itu testimoni Kjee. Semalam Kjee dapat sms dari Puan Zaitunakhma dari Shah Alam. Smsnya sikit lebih kurang begini:

"Assalamualaikum Kjee. Ingat saya lagi tak? Saya Zaiton dari Shah Alam. Alhamdullilah setakat ini (setelah memberi Transfer Factor Advance), anak saya nampaknya dah pulih dari Asthma. Sebelum ini, hujung minggu saja kami selalu ulang alik klinik dan spital jer. Dan 4 kali masuk wad sebelum ini. Harapnya selepas ini, mesin nubiliser di rumah tu bolehlah simpan terus dalam almari. Syukur sangat2. Alhamdullilah dengan izinNya. Hingga sekarang tak henti makan TF Advance. 2 kapsul jer sehari. Pengasuh anak saya juga pelik dengan perubahan itu."

Puan Zaiton sms Kjee pada 2 Februari lalu untuk bertanyakan samada ada product Transfer Factor yang sesuai untuk babynya yang baru berusia 15 bulan. Babynya itu mudah selsema dan kadang2 mengeluarkan kahak dan seringkali semput.

Kerana mahu mendapatkan Transfer Factor dengan harga murah, Puan Zaiton telah menjadi ahli.

RM169 harga ahli
RM179 harga ahli


Kalau ada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan product Transfer Factor, sila hubungi Kjee di 0126780501 atau emel di fauziah.samad@gmail.com.


0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...