Pages

Saturday, April 20, 2013

PAKATAN APA WEH!!!!!!!









Abende gelar PAKATAN RAKYAT kalau bertanding atas logo parti memasing?!!! Pakatan Rakyat tak wujud sebenarnya sebab tiada pakatan macam Barisan Nasional. Dalam Barisan Nasional, calon hanya bertanding bawah satu logo sahaja!!!! ITULAH PAKATAN SEBENARNYA!!! HIDUP BARISAN NASIONAL!!!!!!

6 comments:

ADILLA said...

stuju! sy pun ada terfikir hal yang sama.. :)

Anonymous said...

salam kak g..tadi sy ke penamaan calon.1st time p cz sblm ni xpnh lagi buat liputan..bila dah keje buat liputan ni mmg tgkla mcm2 gelagat..doa saya moga Allah bantu Barisan Nasional mencapai kemenangan..sayu hati tengok gelagat anak2 melayu melaungkan ubahlah pahang..ubahlah putrajaya..reformasi bagai..tengah2 panas melaungkan kata2 nista..kaum lain hanya senyum n diam..cerdiknya la orang melayu..yg BN pulak x layan pun..bagus betul..itulah orang kata cakap guna akal..
saya sangat berharap BN mencapai kemenangan besar..AMIN

reena said...

Puak Melayu hamPass, dapig n p gay r dah kena minum air nicky. Nicky rai birthday dgn kek kapal sink, ntah apa dicampurnya. Air liur nicky melumutkan otak puak ni. Dah tak sedar jd pencacai china komunis. Sanggup membenci sebangsa seagama. Dah tak ingat sejarah negara

~CN2S~ said...

Salam Kak G,

saya setuju dgn anon.tak boleh bayangkan kalau pembangkang menang. satu kapal, 3 nakhoda. huh, boleh jahanam negara!

Anonymous said...

Teringat cerita seorang kawan yang bekerja dibenua Eropah...satu negara tetapi ada dua pemimpin...fening katanya dgn pentadbiran negara tu

Anonymous said...

Tetap akan akan menyokong BN, dulu kini dan selamanya. Hidup BN!!!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...