Pages

Wednesday, May 15, 2013

BUKAN PENGAWAL KE YANG PATUT PEGANG TOMBAK?


12 comments:

Anonymous said...

saya duduk di sgor tak suka dia jadi MB huhu....

Sitizan Citizen said...

*tengah menahan gelak*

ibuaries said...

baca akujanji dia...fuhh berpeluh tu nak Khalid nak ikut

wak sonto said...

tombak lambang kpd menegak agama Islam dn lambang kekuatan mempertahankan undang2 tubuh negeri Selangor!

Qhaifa Nur said...

macam kenal saja Kjee...

wak sonto said...

kalu langgar sumpah...tombak ni akan cari MB Kalid...jgn main2...bisa tak terperi...baguslah buat Kalid lebih amanah dn b'tanggungjawab...jgn macam sebelumnya mudah sgt dicucuk hidung ...main ikut je!

Anonymous said...

org sgor undi dia..
camno

Anonymous said...

elok juga dia angkat sumpah 10 aku janji tu... tetapi tak pernah rasanya MB di suruh pegang tombak..(dalam hati kasihan pulak si khalid bagai diperkartunkan) adakah ini menunjukkan paduka al sultan selangor "murka" dan "tidak senang" dengan MB khalid ni.. apa tah lagi sinario politik selangor ni bagai si bangsa asing lebih berkuasa dari si melayu islam?

Anonymous said...

hahahahhaaa...macam macam lah!

che Indon said...

Hi hi hi lawak2...silap teknik la tu...

NenetPenne (NP) said...

ha ha ha... why eh? aishhhhh...why laa dia lagi...

Darahsatria dotcom said...

Nasib baik Sultan Selangor tu baik.. Kalau tak, dah lama Khalid dihalau dari Istana macam Nik Aziz dan Husam.. Tombak pun tombaklah.. Asal Sultan restu jadi MB pun dah cukup baik.. He..He.. Kali ni, manifesto pasti bertukar janji.. Kalau tidak, tombak tu lah yang akan mencari tuannya yang lupa janji!

darahsatriadotcom.blogspot.com

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...