Pages

Monday, May 6, 2013

TAHNIAH BARISAN NASIONAL!


7 comments:

Anonymous said...

Anwar tak blh terima kekalahan sbb dia tak tau selama ni dia syok sendiri...Allahhuakbar

MPP said...

Tahniah Kjee kerana menyokong BN.

ibuaries said...

Sedih kak je...x menang jugak BN kat selangor

Anonymous said...

saya pun sedih...bn tak dapat selangor...lagi sedih cina2 terang -terang menentang melayu..lagi bertambah sedih banyak melayu undi cina..bertambah-tambah sedih melayu dah tak boleh bersatu...lima tahun lagi tak tahulah macamana

ina batang kali

Anonymous said...

sedih saya kak jee..melayu Pas hirup kuah DAP makan daging..PAS akan undi DAP tapi Cina takan undi melayu lansung..atleast MCA dah janji kalau kalah besar dia takan mintak jadi menteri.itu hikmah nya. Najib tolong jangan dok mua kan sangat orang cina. Ghani Othman, Ali Rastam dah rasa penangannya..

Anonymous said...

Kakjee,
Melayu kita memang tak sedar sedar. Di lembah Klang ni terang2 cina tunjuk tak suka pada Melayu. semua urusan double standard. Tetapi melayu yang terhegeh hegeh nak bersatu dgn cina. kitarog bersungguh sungguh perjuangkan BN di SELANGOR,berusaha utk jaga hak org melayu, tapi org Melayu sendiri yang berpecah belah pilih PKR, PAS, DAP....!

Anonymous said...

Jika difikirkan, cuma ada sorang tu jer yang memecahbelahkan orang Melayu dan Islam. Padahal kita semua mengucap dua kalimah syahadah, menyembah Allah yang satu.. Tentu kita semua tau siapa orang itu...Pada saya orang macam ni perlu dihapuskan terus. Pengkhianat Agama, Bangsa Dan Negara...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...