Pages

Monday, June 17, 2013

SOTONG GORENG SAMA KUNYIT...SEDAPLAH EH






Kalau beli sotong, Kjee selalu ketandusan idea nak masak apa. Hari tu Kjee beli sebab nak masak sambal bubuh petai. Tapi tetiba ubah fikiran buat pulak sambal udang petai. Dah seminggu Sotong tu duduk bertapa dalam freezer.

Hari ni pun kalau nak ikutkan hati tak ada plan nak masak sotong. Tapi tetiba bila UnclePali kata goreng kunyit jer lah, Kjee pun teruja sangat nak buat Sotong Goreng Kunyit cam gambar. Actually UnclePali suruh goreng bodoh jer kot. Naseblah.

Dah banyak kali Kjee buat masak camni. So resipinya korang intai jer lah kat sini yer. Kali ni Kjee bubuh kacang panjang instead of kacang buncis.














2 comments:

Salmi Khairil said...

memang sedap kak..

careno said...

Tibe2 rs kebulor nak mkn... huhuhu

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...