Thursday, August 22, 2013

BERTINDAK SALAH, KALAU TAK BERTINDAK.....


8 comments:

  1. Suami saya bekas Pegawai Polis bila macam2 pandangan tidak baik dan tomahan di lemparkan dia sangat kecewa dan marah.

    Ada ISA dan undang2 EO (Ordinan Darurat) minta dihapuskan bila dihapuskan sekarang kita terimalah padahnya. Salah siapa?

    ReplyDelete
  2. kita kene tegas..berani kerana benar.

    ReplyDelete
  3. tu la semua tak kena kan,..ada ja yg tak kena..

    ReplyDelete
  4. Sebab setitik nila,rosak susu sebelanga.kalau takda polis susah kita,siapa nak tangkap penjenayah dan siapa nak jaga keselamatan rakyat.ada juga yg rasuah,tapi terlepas pandang pulak.😞

    ReplyDelete
  5. biasalah kak jee.. manusia ni memang tak pernah berpuas hati.. apa yg orang lain buat semua tak betul.. dia sorang je yg betul..

    ReplyDelete
  6. lantak pi lah apa yang dia orang nak cakap..tunaikan amanah yang diberikan.. Kalu kecoh-kecoh sangat saya rasa pos 1 Malaysia ambik cuti 2 hari jer..duduk rumah diam-diam, baru depa rasa betapa peritnya bila lanun bermaharajalela di laut dan darat.

    ReplyDelete
  7. Salam Kak Jee, yang selalu dok x puas hati kat polis ni orang Pembangkang. Di opis saya ni pun boleh nampak. Yang duk ngata2 polis adalah orang pembangkang gak.Orang Melayu tu. Bangsa lain jangan cakap la.Kutuk sakan. Bagi derang selagi si polan tu x jadi PM ada aje yang x kena apa yang kerajaan Malaysia buat. Sampai kes buang bayi byk pun salahkan kerajaan. Apa2 keburukanlah semua duk tuding jari kat kerajaan. Wahai polis2 teruskan khidmat mulia anda. Jangan dok pikir apa yand derang dok perlekeh kat u all. Mereke semua tu poyo tahap baboon.

    ReplyDelete
  8. mmg giler yg tak sedar diri. kat ingerland coba la cari pasal kena buly dgn p o lis dema

    ReplyDelete