Pages

Thursday, August 15, 2013

SUAMI YANG PERANGAI MACAM PUA....!






























Ini dia jantan yang kalau kita jumpa, pakat ramai2 ludah muka dia!! Setakat pompuan bolehlah dia tunjuk kejantanannya!!

Baca selanjutnya di SINI.






7 comments:

MPP said...

Tak sempat nak cari la Kjee.., jantan dayus tu dah serah diri lah pulak.. Tau pun dia takuttt.. Rugi betull!!! Huhuhu..

Anonymous said...

Dah agak dah dia mesti jenis yg panas baran,tak sedor diri masa mukul isteri .ada banyak lagi kes macam ni kat luar sana. Ini contoh terbaik keganasan rumahtangga.

shaty said...

haaa kita yang pompuan pakat ludah kat muka dia .. paih tu suruh laki kita balun dia pula serupa macam dia buat bini dia .. geram betoi saya nengok dia tampar terajang isterinya bersaksikan anak-anaknya

Norkhatilah Maricar said...

Ada pula yang kata kita mengaibkan dia. Habis dia tu bini lawa cam tu dia masih gatal nak kahwin lagi...tak pulak dia malu. Jadi jantan pukul pompuan tak berdaya, tak pulak dia malu. Tunjuk contoh yang tak baik depan anak anak dia yang kecil tu dengan perangai yang macam binatang, tak pulak dia malu. Memang harus mana mana pun jantan yang buat cam ni kat pompuan dimalukan. Pondan lagi mulia lah.... Geram betul! Kalau boleh nak ajer aku hentak kerusi kat muka dia tu biar bersepai dengan gigi dia sekali! Ni memang sah jantan. Bukan lelaki lagi dah...

Anonymous said...

tu yg blog blog siap sebar kan doa kawen dua tiga.
org doa tunjuk jln lurus masuk gol beriman deme nak jadi poligami...in the name of nafsu seks...
so hukum sebenar melalut jadi camni

ilmu agama baru sejengkal org kita suka berlagak naknpoligami.. tapj suma mainly nafsuuuu

one way tickef to the zooo eh neraka

Kak Yon said...

muka nmpk manis..perangai bengis..

Anonymous said...

Muka making dia pompuan jadi jantan
Mesti msalah mental

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...