Wednesday, January 29, 2014

TAHNIAH ZAMIR









Mungkin kerana tidak mahu keputusan bocor, Astro telah mengambil pendekatan membuat rakaman berasingan dimana Celina dan Zamir masing-masing menjadi Juara Masterchef Malaysia All Stars. Dan keputusan hanya diumumkan malam tadi!

Ini adalah kerana tahun lalu, keputusan Syura muncul Juara Masterchef Selebriti telah diketahui ramai beberapa hari sebelum Finale rancangan itu disiarkan di kaca TV.

Satu tindakan yang bijak. Cuma kesianlah Selina dan Zamir yang masing-masing menaruh harapan menjadi Juara ekoran rakaman itu. Pasti tidak tidur malam. Hehehe.

Tahniah Zamir. Dia memang peserta final underdog sebab ramai meramalkan Selina akan menang. Malah Kjee jugak meramalkan kemenangan Selina walaupun jauh di sudut hati mendoakan anak bangsa ku menang.

Selina seorang tukang masak yang konsisten dan cool. Selain itu, penguasaan Bahasa Malaysia yang baik telah memikat hati ramai penonton. Walaupun gagal buat kali kedua menjulang piala itu tetapi diharapkan Selina diberi peluang oleh Astro untuk mengendalikan sebuah rancangan masakan.

0 comments:

Post a Comment