Pages

Thursday, March 13, 2014

APA CITER KORANG?!!


3 comments:

Anonymous said...

Assalammuailum Kak Gee, derang ni cakap memang ikut sedap mulut ajer ingat senang ker macam nak carik bola terapung kat air. Saya memang nampak kesungguhan Malaysia. Ini soal nyawa semua orang terasa kesedihannya. Spesis manusia bangang bebal vodoh aje yang suka mencarik kesalahan orang lain. Bukannya kerajaan Malaysia duk goyang kaki hari2. Saya tengok pembaca berita Awani tu pun kesian. May be x cukup tido. Sokonggggggg sgt2 apa Tun cakap.


P/s : Kak Gee dah tengok video bang nuar duk kutuk2 kedatangan bomoh di KLIA tu di dewan rakyat Amboi sedap nya menghentam ya. Yang hang tu dok berdemo bershit bershit tu x memalukan negara ker? Benda tu lagi la yang boleh membawa kehancuran negara.

JunAina said...

Setuju sangat dgn Dr.M...ramai dok tunding jari kat Malaysia padahal negara lain dok embantu macam bagus sangat. Sedih sebab yg dok mengata bagai tu rakyat Malaysia sendiri.

norhidana miswan said...

setuju ngn kata2 tun M tuh... utk yg kaki kondem tuh, apa kata jd sukarelawan ikut sekali SAR mh370 kt laut or kt udara... dr ckp kosong kang biar rasa sendiri mcmne susah ke senang

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...