Pages

Monday, December 8, 2014

TAK PAYAH TUNJUK HERO! DIA ORANG LAGI HANDAL





































Kjee tengok bola semalam setakat Vietnam sumbatkan gol kedua. Lepas tu tukar channel lain. Kemudian, apabila permainan dah berakhir, Kjee nampak Unclepali layan internet. Kjee dengar dia kata ada gaduh kat Stadium Shah Alam.

Pagi ni, Kjee surf pulak internet. Jumpa gambar-gambar yang memalukan!

Sudahlah. Tak perlu tunjuk awak tu hero wahai penyokong Malaysia. Korang hanya layak jadi keyboard warriors atau guling-guling kat jalanan apabila ada demonstrasi!!

Orang Vietnam lagi hebat! Sejarah menunjukkan mereka lah yang mengusir Amerika dari tanahair mereka. Jadi, sendiri mau ingatlah!

Aku cabar penyokong yang buat kecoh malam tadi, pergi beramai-ramai ke Vietnam apabila Malaysia lawan Vietnam kat sana pulak! Dia orang dah siap perluru hidup untuk korang tau!!


Piraaaaahhhhh!

2 comments:

Eidayu Mirza said...

betul tu kak jee...meluat dengan penyokong malaysia yang x de semangat kesukanan dan hanya bertindak membuta tuli...

Anonymous said...

Bertindak diluar batasan akal. Eloknya buat saringan ujian air kencing atau darah...... siasat penyokong bertindak liar atas faktor dorongan pengaruh dadah atau alkohol.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...