Friday, April 24, 2015

ALCANO DESIGN KINI BUAT KABINET DAPUR & RAK TV


IKLAN BERBAYAR



Kabinet dapur tidak perlu nampak cantik hanya dalam majalah. Ia sekarang boleh dijadikan milik anda. Jangan risau sekiranya anda mempunyai dapur yang kecik. Sebenarnya, dapur yang kecik harus diletak kabinet dapur supaya ruang yang terhad boleh digunakan sebaik mungkin. Di Alcano Design, kami boleh menyesuaikan design dapur mengikut citarasa dan juga budget anda. Kami juga mempunyai banyak design yang boleh anda pilih. Atau anda boleh bawa design sendiri. Kami menggunakan kayu berkualiti bukan chip board yang hanya nampak cantik tetapi tidak tahan lama. Datanglah berjumpa kami untuk berbincang mengenai dapur yang menjadi idaman anda. Boleh call kami di

Alcano Design, Lot 2770 M, AL 220, Kampung Baru Sungai Buloh, 47000 Kuala Lumpur. Tel: 0361401371 (pejabat) atau Encik Chai 0123966621. Kilang dibuka pada Isnin-Jumaat 8pagi hingga 5 petang. Sabtu dari 9 pagi hingga 4 petang. Cuti pada hari Ahad.















Selain itu, kami juga membuat rak untuk TV. Boleh disesuaikan mengikut citarasa anda. Pilihan warna dan kayu juga boleh disesuaikan. Harga mengikut saiz dan ruang yang hendak dipenuhi.










0 comments:

Post a Comment