Pages

Thursday, May 14, 2015

LIHATLAH DONIA!!!








Yayyyyy I made it in 45 days! Selama 45 hari (sejak 1 April 2015), Kjee bersungguh-sungguh sapu L'arome Warm Serum. Dua kali sehari selepas mandi. Dan hasilnya? Taraaaaaaa!

Mana budak yang kata kalau Kjee dah buktikan guna L'arome berhasil baru dia nak beli. Hah jom tunaikan janji! Kalau awak dah try sapu masa yang sama, tentu awak lebih slim tau!!

Sapa kata di usia hampir 60 tahun, seseorang tu tak boleh susut berat badan? Kjee adalah living testimony!!

Kjee tak diet, tak excercise langsung. Camner nak bersenam? Nak jalan pun payah sebab sakit lutut. Tapi azam Kjee kuat. Hari-hari pasang niat nak susutkan badan bukan sebab nak cantik, nak pinggang ramping cam Saloma tapi supaya badan ni ringan sikit. Dan kuranglah sakit lutut.

Upline Kjee kata elak minum ais. Itu ajelah yang Kjee pantang. Lagipun, Kjee memang tak bergantung hidup dengan ais. Hehehe.

Oleh kerana banyak 'kawasan' yang perlu disapu, Kjee guna 1 botol 5 hari sahaja. Orang lain kalau guna 1 botol 7 hari dah cukup bagus,











Sejak sebulan lalu, Kjee dah boleh jalan tanpa bantuan tongkat atau naik kerusi roda. Semuanya kerana badan Kjee dah ringan! Pagi tadi, seorang teman yang Kjee tak jumpa hampir dua tahun, terbeliak biji mata dia tengok Kjee sudah boleh jalan. "Its a miracle," katanya!!

Dua helai baju kurung yang Kjee pakai tu adalah antara 10 helai baju kurung yang Kjee dah tak boleh pakai sekarang. Macam baju pinjam! Ada suruh Kjee gi tailor alter. No no no... itulah nanti bahan bukti dan jugak kenangan manis buat Kjee. Hehehe.

So, apa lagi korang nak tunggu? Raya dekat dua bulan jer lagi. Kalau dalam masa 45 hari, badan Kjee boleh susut camni, korang tentu lagi mudah sebab lebih muda!! Kelmarin pergi tailor nak buat baju raya. Dia terkejut bahagian punggung jer dah susut 4"!!

Jangan tanya berapa banyak kilo Kjee hilang. Kjee tak timbang pun sebab Kjee ni species hilang inci rasanya. Tapi, bukti paling jelas ialah baju yang dipakai. Tak hilang berat badan pun, aku tak kesah lah. Hehehe.

Orang lain tayang kereta mewah, rumah mewah dan gambar duit menimbun-nimbun buat bisnes MLM. Tapi Kjee lebih seronok tayang baju-baju yang besor! Hahahaha.

WA 01131771389 kalau mahu beli. Satu set 4 botol RM410 di semenanjung. Pos free. Sabah/Swak RM424 sebelum pos.










3 comments:

Jueliza Jamani said...

wah kak jeee. jue kagum betul la... kena harus cuba ni.. diet + gym dekat 2 bulan dah.. berat statik.. cuma inchloss jer kurang

Kak Rose said...

Tahniah Kak Jee, you've made it... pernah jumpa kat Ikea dulu, tp atas kosi roda, kali ni nak jumpa Kak Jee yang baru. A new you.

Manan Qayyim said...

TAHNIAH Kak Jee

# Mencari Rakan - BlogList Mei & Jun - Owh!MananQayyim™

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...