Sunday, November 18, 2012

AIM BEST!!!!!



Majlis seperti inilah yang kita nak tengok! Tiada prop berserabot atas pentas, tiada drama berjela2 yang memualkan! Anugerah Industri Muzik Malaysia, AIM, mengembalikan keyakinan kita untuk menonton kembali majlis yang cukup dinanti2kan semua.

Ketika masa sudah sampai tadi untuk menonton Majlis itu, hati Kjee berkata2. Apakah akan ada pementasan sama seperti ASK dulu? Tapi kali ini Kjee tidak akan sebodoh dulu dan tunggu sampai habis. Halfway jer, kalau merepek meraban, Kjee dah standby remote control tukar ke channel lain.

Hari tu, Kjee kena marah dengan UnclePali sebab tunggu sampai habis ASK yang boring tahap gaban. Tetapi UnclePali tak sedar, bekas wartawan ini (isterinya lah, siapa lagi) masih berpegang kepada etika kerjanya dulu...walau se boring mana sesuatu majlis, kena tunggu sampai habis. Kalau tidak, camner nak tulis laporan?!!





Tahniah kepada Aznil Hj Nawawi dan Adibah Noor yang  mengendalikan majlis dengan baik sekali. Tak payah ramai2. Mereka berdua telah buktikan kehebatan selang selikan lawak dan info di satu masa tanpa membuat penonton merasa bosan.

Tahniah kepada semua pemenang. Walaupun keputusan ada yang upset, namun ini adalah perjuangan dan penantian sebenar anak2 seni khususnya penyanyi. Bukan dipilih melalui sms atau juri separa profesyenal. Yang memilih mereka semua juri profesyenal yang keputusan mereka adalah muktamad.

Tapi Kjee yakin pasti ada suara2 sumbang yang akan mempertikaikan. So what...who cares!!!!

Nak tahu siapa menang? Korang beli jer paper pagi esok. Kjee dah mengantuk.


2 comments: