Pages

Thursday, January 9, 2014

MACAM-MACAM PUNYA GILA


10 comments:

NenetPenne (NP) said...

yang nak jadi agong tu...peghhhh terkedu jap tengok gambar

Capt Lalok said...

ishhh..mcm 2

JunAina said...

Ahahahaa...itulah pasal kak hanto je gi Hospital Tanjung Rambutan soh makan rambutan banyak-banyak.

justablogofmine said...

hahhaha...sakit perut den

Mat Gebu said...

Hahha...kak, yang nak jadi agong tu...nengok pun takde semangat....haishh....sakit jiwa betol kan...hagak2 lahh, kalau nak jadi tok penghulu ke, atau ketua blok felda ke, lain lahh, ni kan main nak jadi agong...jadi jagung sudah lahh...tak yah susah2...nak lebih berbakti nko jadi jagung ayam, boleh gak ayam makan...

Sis Lin said...

Heheheh macam2 punya gila.. hehehehe...

zana fahmi said...

Hidup kalau bnyk berangan mcm tu ler jadinya kakJee :)

iT's All aBout uS said...

Hadoiyaiiii kak gee nie macam-macam la.... ape-ape pon salam perkenalan ye kak. Saya nie biasanya silent reader, sekarang baru nak mula berblogging. Mohon tunjuk ajar ye....

zard said...

tapi yang satu tu bukan setakat gile je k. jee tapi hati penuh dengan rasa hasad.. baik lah tak payah herannya orang tetap mau dengar temberang dia..anak beranak sama je.. kenapa ea?

CLEO said...

LOL!! good one kak jee :)

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...