Pages

Thursday, January 2, 2014

YAHOOO PAPA BAWAK BALIK DAUN GALAK KUCING!





Demi kucing kesayangnnya, sanggup menyangkung petik daun ni depan Amcorp Mal

Pose maut UnclePali hehehe



Sejak kenal pokok Galak Kucing, tiap kali keluar pasti nampak pokok ini di mana-mana. Selama ini tak sedar pun di tepi jalan besar depan Amcorp Mall, Pj, ada banyak pokok ini tumbuh meliar. Punyalah jenuh cari merata-rata tempat!

Hari tu UnclePali dah petik. Hari ni pergi petik lagi. Bukan main happy anak-anak meow Kjee dapat pokoknya. Habis digigit-gigit akarnya.

Jangan tanya ada khasiat pokok ni. Kjee tak tahu. Cuma dengar orang kata ia baik untuk kucing. Macam ubat herba kucinglah. Nanti Kjee tanya Ginger dan adik-adik dia apa khasiatnya ya. Lol.

1 comments:

ana said...

Assalam kjee...sukenye kucen2 tu mkn pokok ni. Mana nk cari. Mcm penah tgk. Kat sg buloh ni mana saya nk cari kak...

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...