Sunday, January 30, 2011

TAMAN RIMBA KAMPUNG KEMENSAH

Memang tidak dinafikan Taman Rimba Kampung Kemensah, mempunyai tarikannya yang tersendiri. Setiap hujung minggu, tempat itu menjadi tumpuan ramai. Dulu pernah terjadi disko rimba kat situ. ingat lagi tak? kecuh gak bila orang luar datang dan malam2 buat parti tak senonoh.

apapun, sepanjang hampir setahun kjee tinggal di kawasan itu, kjee puji usaha anak2 muda kampung kemensah menjaga ketenteraman kawasan taman rimba itu. janganlah ada pasangan yang hendak buat tak senonoh kat situ, habis kena hambat dek budak2 kampung yang diketuai geng Jinbara.

kalau minat nak bermalam di sana, silakan. harga amat berpatutan.





kalau nak tengok banyak lagi gambar, sila ke FB kjee..

5 comments:

Anonymous said...

kjee memang cantik tempat ni ingat dah masa nor pegi dulu dgn member keje takde lagi pondok2 ni tempat ni cukup bersih ..satu je bila berkelah lepas makan tengahari dah mula rasa seram.....sayu je thun tu sekitar 1982-2984....

dilah said...

a'kum k jee...
menariknya tmpat ni... kmpung Kemensah ni kat ne yek k jee... bersih tmpatnya..

aimie arifin said...

Best ni kalo g picnic ramai2...

Eizam Merican said...

cantik dan very peaceful nampak nyer

fara rafi... said...

wowwww cantiknye.,....

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...