Saturday, January 7, 2012

KALAULAH KJEE ADA SHARE DALAM POS MALAYSIA....


Foto ehsan blog My Kuali


Sejak Kjee mula meniaga secara online, macam2lah kerenah customer yang Kjee terpaksa hadapi. Kekadang kalau tak kuat iman dan tinggi kesabaran, rasa nak quit jer meniaga. Tetapi seringkali Unclepali suruh Kjee sabar. Tetapi kalau hari2 kena sabar, akhirnya boleh akibatkan blood pressure coming up. Hehehe.


Ada yang baru sehari order dan bank in, esoknya dah hantar email, sms dan private message bertalu2 bila barang mereka pesan nak sampai. Adoiii...kalaulah Kjee ada share dalam Pos Malaysia, pasti Kjee boleh kontrol bila barang tu nak sampai kan?

Hati Kjee sejuk sikit kalau ada yang ucap terima kasih sebab barang sampai lebih cepat dari dijangka. Malah, Unclepali selalu kembang apabila ada yang puji, pesanan barang especially ramekins dan barang2 kaca lain, dibungkus cukup teliti. Memang Unclepali agak detail dalam bab bungkus membungkus. Belanja dia besar pulak, siap plastik bubble, plastic wrap bagai.

Bagaimanapun, beberapa hari lalu, Kjee tersenyum lebar tengok entry Kak Rose pemilik blog My Kuali. Pasti customer Kjee yang pesan barang dari Kjee dan asyik komplen sebab lambat sampai, senyum sendiri kan? 

Korang bacalah sendiri. Dan harap2 lepas ni korang tak komplen kat Kjee lagi. Hehehe.

1 comment:

  1. kalau kjee ada share pasti semua berjalan lancar kan... x kan ada complaint dari pelanggan!

    ReplyDelete