Friday, April 6, 2012

AKHIRNYA SETELAH SEBULAN MENGIDAM...




SETELAH sebulan mengidam makan lasagna, akhirnya dapat jugak Kjee makan. Semuanya sebab malas nak buat sendiri. Dan susah pulak tekak ni nak terima lasagna yang tidak benar2 menepati citarasa.



Tadi Kjee ke Kelab Darul Ehsan, Ampang Jaya, bersama Unclepali atas urusan 'perniagaan'. Dan apabila selak menu, terus terjerit hati apabila nampak ada Beef  Lasagna.

Tanpa fikir 10 kali, terus order. Dan sesungguhnya, Beef Lasagna di KDE antara yang terbaik yang pernah Kjee makan. Secret Recipe juga ada Lasagna. Selama ini Kjee suka sangat lasagna di SR.





7 comments:

SH said...

Assalam...

Lasagna...lazatnya...

Amie said...

Assalamualaikum Kak Jee,
sedapnya.... di sini kita pergi ke Pizza Hut sajalah kalau nak makan lasagna.

Zurina Hj.Zainal said...

salam k.gee,

u should try at BRAVO ITALIANO, Damansara Perdana mmg sgt sedap!!

Aidah said...

assalamualaikum aunty..

terliur tengok lasagna ni, tak sabar nak tunggu waktu habis kerja nak pergi SR makan lasagna.. =), macam mengidam pulak..

ishy77 said...

hoh..nampak mmg terbaikk..nyummy

siti khadijah said...

Salam kjee, saya juga peminat lasagna dan skrg ada buat bisnes jual lasagna secara online. homemade tomato sauce..U should try! ;-) Fresh from oven.. -013-3738861-

Hanim Wahab said...

salam kak g..bole tau brpa harga lasagna tu..mcm sedap jer..macam dh tak bole tahan jer..tnx

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...