Pages

Wednesday, February 13, 2013

FIZZ MUNCUL GAYA MAFIA DI MAJLIS PERTUNANGANNYA!

Foto ehsan Blog Roti Kaya. Edited by fauziahsamad.com











Baru satu kes nak selesai, timbul lagi lagi kes artis putus cinta setelah berkawan bagai nak rak! Kjee terkejut tengok gambar pertunangan aktor kesayangan ramai Fizz Fairuz dengan gadis pilihannya. Kjee percaya ramai terkejut sebab bukan Almy Nadia pilihannya!

Dan yang buat ramai lagi terkejut ialah gambar yang menunjukkan Fizz menyarung sendiri cincin pertunangan di jari manis tunangannya. Ala2 macam sarungkan cincin untuk batalkan air sembahyang selepas bernikah.

Kjee pasti aksi Fizz menyarungkan cincin itu hanya untuk suka2 setelah wakil pihak lelaki menyarungkannya di jari gadis itu sebaik habis acara merisik. Kononnya nak buat kenangan kot.

Walaupun Fizz tidak sepatutnya berbuat demikian sebab tunangannya itu belum sah lagi isterinya, namun yang menimbul banyak tentangan ialah cara Fizz hadir di majlis itu. Dia memakai cap (topi) tertulis MAFIA, sweater dan seluar jeans yang koyak di lutut!

Hmmm. Kjee rasa terbeliak mata orang2 tua yang hadir di majlis itu melihatkan Fizz yang pernah membawakan watak 'Ustaz' dalam drama dalam filem. Kalau di luar filem/drama pun, takkanlah tak reti nak perkenakan kostum yang sesuai.

Harap2 Almy Nadia sabar dengan ujian Allah swt. Kita hanya mampu merancang. Insya Allah ada lelaki yang lebih baik menanti anda.

Nak tahu siapa tunang Fizz, klik sini.


Fizz dan Almy Nadia suatu ketika dulu

4 comments:

QASEEH HATIKU QASEEH said...

Dlm n3 blogger roti kaya tu ada pics yg seorg wanita myb ibu fizz yg sdg mnyarung kn cincin..tp picsd atas mmg menimbulkn plbagai persepsi yg negatif..sebagai artis yg d kenali apa shj yg d laku kn pasti mngundang gosip/fitnah..sbb tu klu ikut hukum/sunnah dpt mengelakan diri dr plbagai tohmahan dan fitnah..jgn salah kn org yg mmbuat plbagai persepsi trhdp pics tersebut..sbb itu adalah salah fizz yg tak mnjaga tingkah laku d mata umum...sekiannn

Anonymous said...

gamba kat bahagian sluar tu cam edit je.

myfreeminded said...

Suka tengok Amy, comel lah dia.. tapi yang pasti Insya allah ada hikmah buat Amy, mana tahu kan ada lelaki yang jauh lebih baik buat Amy.

Irfa said...

La dia ke mamat seluar koyak sarung cincin yg saya bca kt blog kawan td?emmm..kata pelakon.knpalah x berlakon lebih sikit di mjlis yg akan mncatat sejarah ni.malu anak cucu nk tgk nanti

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...