Wednesday, February 6, 2013

TAHU KE SIAPA PENYANYI BARU DIDAKWA MEROGOL?



ANGGOTA polis mengiringi suspek (dua dari kanan) selepas prosiding mendapatkan perintah reman di Mahkamah Sesyen Ampang Jaya semalam. - Kosmo!
Kecuh jugak apabila tersiar berita seorang juara rancangan realiti Mentor ditangkap atas kesalahan merogol kekasihnya, beberapa hari lalu.

Gambar diatas disiarkan dalam akhbar Kosmo! hari ini. Rasa2nya korang kenal ke siapa saspek? Kjee dah tahu but I'm not telling. Clue? Korang carilah sendiri kalau nak tahu sangat ye.





AMPANG JAYA – Polis semalam mendapat perintah mahkamah untuk menahan reman selama dua hari ke atas seorang penyanyi bagi membantu siasatan berhubung dakwaan merogol teman wanitanya di sebuah rumah di Ukay Perdana dekat sini Ahad lalu.

Artis lelaki berusia lingkungan 25 tahun yang pernah menjuarai sebuah program hiburan realiti popular sekitar 2010 anjuran sebuah stesen televisyen itu direman sehingga hari ini bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Sabit kesalahan, suspek boleh dikenakan hukuman penjara 20 tahun dan sebatan.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Amiruddin Jalaluddin berkata, tempoh dua hari itu akan digunakan sepenuhnya oleh polis bagi mendapatkan maklumat berkaitan kes tersebut.

“Kita telah mengambil keterangan daripada mangsa berusia lingkungan 20-an selepas menerima laporan tersebut. Soal siasat akan dilakukan terhadap teman lelakinya itu bagi membolehkan kita mendakwanya jika terdapat bukti yang mencukupi,” katanya ketika dihubungi Kosmo!.

Semalam Kosmo! melaporkan polis menahan artis tersebut pada pukul 12 tengah hari di Taman Melati dekat sini kelmarin setelah teman wanitanya membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang Jaya berhubung kejadian tersebut.

Mangsa mendakwa kejadian itu berlaku pada pukul 12.40 tengah hari 31 Januari lalu ketika dia berada di rumah suspek. Ketika kejadian, ahli keluarga suspek tiada di rumah dan mangsa tidak melawan kerana bimbang akan dicederakan. - Kosmo!

18 comments:

  1. Mentor 2010 - hmmm.... macam tak caya je ek...

    ReplyDelete
  2. dah cluenya juara mentor 2010? mmmm...

    ReplyDelete
  3. Dari klu dah dapat agak...tp x mau le nak mengeruhkan keadaan..

    ReplyDelete
  4. Kekadang bila buat suka sama suka...bila jadi dan melibatkan kes umur..otomatis jadi salah...dan bila dah lebih had umur ada plak ceritanya spai sangup dakwa rogol..tu la bila buat xingat kesannya...skg maruah dah tergadai ...satu apa pun da xguna....mak bpak yg tgung malu!!!...nak sgat...nikah jela biar hallal dimata umum dan agama!!!

    ReplyDelete
  5. Kekadang bila buat suka sama suka...bila jadi dan melibatkan kes umur..otomatis jadi salah...dan bila dah lebih had umur ada plak ceritanya spai sangup dakwa rogol..tu la bila buat xingat kesannya...skg maruah dah tergadai ...satu apa pun da xguna....mak bpak yg tgung malu!!!...nak sgat...nikah jela biar hallal dimata umum dan agama!!!

    ReplyDelete
  6. saya baca kat online forum katanya Mohd mentor 6 anak didik ziana zain
    pastu yg kene rogol tu zatul mentor 6 anak didik ogy
    tatau la betul ke tidak

    ReplyDelete
  7. sian..
    kalau lebih dr 18tahun..kira rogol ke suka sama suka?

    ReplyDelete
  8. kena rogol ke, suka sama suka? Lepas selesai buat-buat macam kena rogol pulak!

    ReplyDelete
  9. mangsa tak melawan sebab mangsa rela kot....

    ReplyDelete
  10. macam tak percaya je dia tu...

    ReplyDelete
  11. Tgk gaya dah kenal sape... ish..mcm x caya jerk

    ReplyDelete
  12. 1/2/2013 sy tengok kat fb zatul diorng tangkap pic sesama...tp bt laporan 31/1 dia kna rogol entah x faham hiihhi

    ReplyDelete
  13. banyak kes macam ni .. masa buat ' suka sama suka' .. tapi bila dah berlaku; di katakan di rogol. Lelaki jadi ' TERANIAYA ' sure kena sebat ( kesannya nya dahsyat tu .. ) pompuan pula ' TERANIAYA ' dah kena tebuk dan tambah malang jadi ngandung !! Kesimpulannya.. saya tak salahkan LELAKI sorang je ..

    ReplyDelete
  14. dah tahu yg membuatnya pagi tadi.. baru skrg tahu sape yg kena buat... isk3!!!

    ReplyDelete
  15. Pempuan pn satu.awal2 dah menyerah diri..memandai lg si pempuan duk kt umh suspek ms family suspek xde..ape lg..xkn kucing tgk je ikan dpn mata

    ReplyDelete
  16. tahu zina tu salah..yg p dok ngn beduan ngn jantan dlm umah buat ape?....salah sendiri bukan salah setan....iman yg x cukup kuat.....

    ReplyDelete