Pages

Wednesday, February 13, 2013

SHARNAAZ SUDAH LETAK NOKHTAH!



Selesai sudah masalah ND Lala apabila bakal menantu yang tidak jadi, Sharnaaz Ahmad dilaporkan sebagai berkata, dia sudah menoktahkan hubungannya dengan penyanyi Patah Seribu, Shila Amzah.

Jika begitu, tak payahlah ND Lala panggil sidang media khas untuk menerangkan apa apa yang patut diterangkan. Bimbang pulak nanti semakin berlarutan kisah ini apabila ada lagi jawab menjawab dari kedua2 belah pihak.

Buang yang keruh ambil yang jernih. Jika ND Lala merasakan Shaarnaz menjadi punca segala kemelut, maka pelakon itu telah meluahkan isi hatinya dan membuat keputusan muktamad. Dan ND Lala, sebagai orang tua, maafkanlah Sharnaaz.

Yang penting sekarang, ND Lala dan isteri cuba rapatkan semula hubungan yang sedikit renggang antara mereka dan anak sulong mereka itu. Doakan agar Shila terus jadi anak yang soleh, yang taat kepada ibu bapa dan Allah swt.

Seandainya Shila ada membuat salah atau kesilapan yang sengaja atau tidak disengajakan, segeralah mohon ampun dan maaf kepada ayahnda dan bonda.

Dan Kjee pasti, Shila akan terus diminati dan dijadikan ikon dan jugak ikhtibar kepada anak2 muda yang meminatinya. Insya Allah.

18 comments:

Anonymous said...

takde kerugian pon berpisah
bukan bercerai, bukan ada anak sederet perlu dinafkahkan
ni lebih baik untuk semua insyaAllah
note for shila: trust me, one day u will be so thankful for this decision!

Anonymous said...

perempuan yg baik untuk lelaki yg baik begitu juga sebaliknya.....
sentiasalah berdoa dan berusaha agar dipertemukan dgn jodoh dr syurga yg ditentukan Allah sejak kita dr dalam rahim ibu lagi
sementara ibubapa masih bernyawa berbaktilah sebanyak yg mampu agar kita beroleh redha dr mereka kerana redha ibubapa adalah redha Allah...insyaALLAH

Anonymous said...

shila ni kalo x amik pengajaran x tau laa
dia sptutnya ikut contoh cam ella, amy mastura, ZZ, sofea jane....
jaga EKSKLUSIF nya awak sbg sorg public figure
cer tgk rancangan walimatulurus ella-azhar, ada sorg wartawan bitau ella ni so exclusive smpai kan only few peoples knw ngn sapa dia bercinta sampai la dia sndiri umumkan time bertunang tuuuu....
HAAAA!!! ni kena belajar okey! jgn wat muka x malu gi announce 'cinta hati' siap cium tgn berpeluk sakan sblm jadik sah!

kita ni org melayu dik...kalo awak x ambik enteng hal agama pon, malu la pada adab melayu...

NenetPenne (NP) said...

Allah punya kuasa... just believe in HIM

Cik Senget said...

Kesian pulak kat shila ni.. Huhu

Hidayah said...

Jujurnya dulu dyh suka dgn hubungan mereka. Tapi lepas kecoh kecoh ni, dyh rasa shila ptt let go je perasaan tu.. kalau jodoh tak kemana..
"teringat permainan jejai dgn fasha sandha satu ketika dulu, beria heboh putus,diam diam jadik suami isteri jugak..

Anonymous said...

ND lala patut muhasabah diri. Siapa kamu nak kata orang biadap. Orang yang biadap sahaja yang tahu perkataan biadap. Dulu ada juga artis yang perangai macam ni la. nak kontrol anak konon. kalau macam ni lah, bukan saja sharnaaz, orang lain akan kena macam ni juga dari nd lala. orang tua takkan menongkat langit laaa. sedar balik dari mana kita datang. takkan nak pangkat dato kot sampai cari glamor dengan cara ni.

Anonymous said...

memang pun dia biadap...mulut lancang.sapa yang menantu mcm tu...siang2 dah nak mengongkong..podah!!!!

juju said...

rasenye mmg patut shila putus..sbb mmg sgt2 xsesuai ngan shanaz..bkn sbb rupa tapi budi pekerti tuu...biasala org tua...anak dia pulak..di bela dari lahir hingga dewasa..tetibe ade lak mangkok yg mmg nak anak dia tp kurang ajar....sape nak bermenantukan mcm tu...aku pun xnak..

Anonymous said...

Sharnaz mmg biadap!
dia telah mengguris hati ramai ibubapa dengan kenyataan "saya nak kawin dgn shila bukan dgn bapak dia"
SANGAT KURANG AJAR

Anonymous said...

hal ni hal dalaman keluarga mereka yg telah dgn tidak langsung melibatkan ramai pihak ekoran keterbukaan mereka bkongsi masalah dilaman sosial
ini tak ada kaitan dengan NDLala mahu mengejar gelaran dato'

Ibu Nor said...

Salam.... janganlah menjatuh kan hukum pada sesiapa pun... masing-masing ada dan tahu dimana silap mereka. Kita yang membaca dan memerhati ni, ambil iktibar dari perkara yang terjadi agar suatu ketika nanti jika terjadi pada batang hidung kita, tahulah macamana rasanya..... Waullahuwallam

Anonymous said...

dulu jeniper lopeh nk kt kat aku tp mak aku x kasik....sedih wooo!!!tp nk wat camna syurga di bawah tapak kaki ibu........

Anonymous said...

maap ler... dia ni memang dah sah2 BIADAP. kuno atau ketinggalan zaman...syurga bukan dibawah tapak kaki BOPREN.

shaty said...

Alhamdulillah ... Muga Shila mampu bersikap tenang dan redha dengan dugaan ini. Tak ada rugi nya ' di let go ' saja hubungan nya dengan Sharnaaz. Dengar kata mak bapa .. in sha Allah .. selamat.

Merah summerlisme said...

Pusing2 balik ke abah jugak...
Mcm kat atas ckp ya... yang baik utk yg baik... Allah akan bagi lagi hebat pas ni.. percayala...

Anonymous said...

Reda Allah atas reda ibubapa, murka Allah atas murka ibubapa - Hadis Riwayat Tarmidzi.

Memamg patut pun ND cakap dia ni biadap..kalau ini terjadi pada keluarga kita tentu kita juga akan bertindak serupa. Baik beringat sebelum terlambat.

shidah said...

ye.. suka sgt kisah ella tu (walaupun tak la minat dia sgt pun).. tapi dia cukup sabar. betapa ramai yg tertunggu2 pengakhiran kisah bujang dia. lewat pun bukan bermakna kena jadi murah. dah jodoh tuh urusan Allah. org pun akan hormat dan takde la org akan cakap dah jadi bekas aka sisa aka ex sipolan.. sipolan nih..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...