Pages

Friday, September 6, 2013

BERSAMA SAHABAT SEPERJUANGAN


Masa muda2 dulu Kjee antara insan yang tidak suka bergambar dengan teman2 artis. Masa bertugas sebagai wartawan, saban hari berjumpa dengan artis. Apabila tengok peminat berebut2 bergambar dengan artis, timbul pulak rasa malu nak tumpang sekaki.

Tapi kelakarnya apabila dah tua, baru sedar betapa gambar2 tersebut akan bangkitkan nostalgia zaman silam. Sebab itulah, sekarang ni, kalau jumpa kengkawan artis, Kjee akan ambil kesempatan merakamkan saat2 manis bersama mereka.

Sekurang-kurang apabila dah tak ada nanti, anak cucu boleh menyelak gambar2 itu kembali dan terkenang kita dan kawan2 kita yang sudah tiada.

Ya ke? Hmmm hantam sajalah labu. Kahkahkah




Semua dah classic... hehehe

Penyanyi Singapura Junainah M Amin dan cucu sulungnya

Sahabat Kjee. Mimi Zarina yang terputus hubungan puluhan tahun

Imuda bersama isteri yang jelita dan anak lelaki mereka

Inilah penyanyi kelab malam era 80-an Anita Jaafar

Kawan baik Kjee, Hail Amir yang Kjee panggil Abdul

Penyanyi Singapura Milah Hussein

Mak Nani... love you forever

Teman berlakon... Maria Kamal
Pelakon, pemain keyboard Zurah 2, Syed Aziz


Ini sahabat sejati Kjee, produser drama Hjh Saodah Majid






3 comments:

MuMMie BeRRy said...

mesti best dpt berkumpul balik kan kak jee, tgok pic kak jee ngn maria kamal tuh teringat cita ngn mr os kalo x silap.. best hahhah kelakah cita tu

shaty said...

TQ Kak Jee for sharing the photos. Puas dapat menatap wajah mereka yang pernah saya kenal ( Di tv lahh ) setelah sekian lama tak Nampak kelibat mereka di mana-mana media. Terharu melihat wajah Junainah, Maria Kamal dan Milah Hussein .. masing-masing dah berubah.Alhamdulillah. Ehh .. isteri IMUDA memang jelita .. comel betoi anak lelakinya. Muga Imuda dan isteri bahagia selamanya. Kak Jee .. tolong lah ambil gambar DAHLAN ZAINUDIN dan kak EFFA .. rindu betoi nak tatap wajah mereka. DOk dengar lagu KISAH SEORANG BIDUAN dan joget ( lupa tajuk pula ) dendangan DZ di Klasik Nasional .. teringat wajah lembut DZ ..

Anonymous said...

Assalamualaikum Kak Jee,

Saya Nor Inchun. Kita duduk serumah di Lucky Garden Bangsar pada tahun 1979/1980. Masa tu saya tahun akhir UM. Saya tinggal sebilik dengn Noorul Ainur (sekarang Dato' Seri Dr. Noorul Ainur)....seronok tengok akak sihat....saya sekarang di Kementerian Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...