Pages

Friday, September 27, 2013

CREATIVITY YANG NAKAL







Akhir-akhir ini, ramai sangat budak-budak muda yang kreatif. Buat macam-macam video pastu upload kat You Tube dan jadi tontonan ratusan ribu orang. Video dalam bentuk parodi.

Benda ni dah lama berlaku. Cuma Kjee tak berapa nak layan. Tiap kali Nadia atau UnclePali jumpa video parody baru, mereka akan ajak Kjee tonton sama. Tapi aku dah tua, maleh nak layan korang.

Tetapi apabila muncul video Bobo yang femes semalaman apabila dia upload cara dia dendangkan lagu Sayang eh itu ke judul lagu tu maka lepas satu, satu video dikeluarkan. UnclePali kata ada satu cikgu sekolah yang dah buat sejak beberapa tahun lalu. Kjee tak minat tengok video cikgu tu. Rasa macam kurang cerdik seorang pendidik buat kerja bodoh camtu.

Anyway, lepas Bobo, Shila Amzah pulak muncul dengan lagu Ombak Rindu, mendayu-dayu sampai ramai yang meleleh ayaq mata tengok kecuali mokcik dan ramai lagi yang loya.

Sejak itu, banyaklah video parodi muncul. Dan terbaru, kalau tak silap beberapa hari lepas, muncul pulak video parody kat You Tube, kononnya bini Mat Yo mohon maaf atas keterlanjurannya. Kjee pun minatlah nak tonton. Rupa-rupanya bukan bini Mat Yo tapi ada yang buat video nakal.

Suka hatilah apa korang nak buat lepas ni. Cuma jangan jadi macam mamat Cina yang gila buat video semi lucah dia dengan awek dia. Hati-hatilah. Apa yang korang buat diawasi Kementerian Multimedia dan Komunikasi.

Semua sumber dari You Tube. Mokcik copy paste jer. Hehehe.










1 comments:

Suzie said...

Saya pun tak suka juga tengok kak ......

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...