Pages

Thursday, September 5, 2013

FESYEN ARTIS-ARTIS VETERAN

MAJLIS HARI RAYA AIDILFITRI PERSATUAN KEBAJIKAN ARTIS VETERAN  
LOKASI           :  KELAB SULTAN SULAIMAN, KPG BARU, KUALA LUMPUR
TARIKH           :  5 SEPTEMBER 2013
PIX                   :  UNCLEPALI





Ruminah Sidek aka Mak Mah

Sophia Ibrahim

Norlia Ghani

Sharifah Aminah

Aripah Damanhuri

Mak Engku

Wong Yok Kim

Kak Engku


Fetty Dzul

Hamidah Wahab

Kak Wan Latah

Faridah Mansor aka Kak Chik
    
Hazimah Haron aka Kak Jem

Nor Azifah 



Hajah Mariani

Datin Hajah Rosnani aka Mak Nani

9 comments:

Anonymous said...

Hajaj mariani je tak brubah2 sjak dlu lg..yg lain cntek2 awet muda la.m

ameris said...

yang tak bertudung tu bila agaknya nak bertudung...

Irfa said...

lama x tengok pelakon Wong Yok Kim

EvisuKyme said...

ramai rupanye yg veteren dah bertudung...cantik² semua artis veteren ni kan kak je....suka saya..mudahan mereka ini sehat walafiat dan dipermudahkan segala amal ibadah mereka,amin.

Anonymous said...

Y pakai tudung tu smua cntik2..y xpakai tudung ntah la..trima ksih kak jee bg tgok gmbr2 ni..suka tgok smua mlainkn mariani je sy rse pelik..hihihi..jgn mrh ye kak jee..

Anonymous said...

dlm ramai2 ni kan kak jee ...... mak mah la yg paling sejuk mata memandang .Pandai bergaya , kna ngan usianya .Yg lain tu terseksa mata ku ....

Anonymous said...

Mana lah tahu eh yg tak bertudung tu hati lagi mulia dan tak pernah tinggal solat vs yg bertudung?

shaty said...

Sharifah Aminah ... dah lama tak Nampak. Alhamdulillah ..muga sentiasa sihat walafiat. Nampak glamer betul tudung MAK ENGKU .. yang dah lama juga tak kelihatan. Kak ENGKU tu .. di mekap oleh jurumekap Pro ke :) .. berseri betul. Saya suka lakonannya .. terbaru jadi ibu yang 'nyanyuk' dalam drama TV3 .. AIR MATA DARAH ... memang menjadi betoi :) thanks KJ for sharing the photos. ...

black rose said...

saya suka tgk artis veteren. tak perlu make up over, make up sepatutnya gunakan warna yg lebih sesuai dgn usia tapi lebih naik seri. kan bagus kalu ada pertandingan utk makeup dan fesyen veteren2 ni..supaya yg bkn artis pun boleh jadikan panduan yg mana sesuai.

lagi satu, kalu lah boleh pakai korset, lagi bagus..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...