Pages

Sunday, October 13, 2013

RAJA AZMI SUDAH KEMBALI BERDUA

Tahniah Raja Azmi dan Eddie Ghazali. Sekejap jer berstatus janda, sudah kembali menjadi isteri orang. Semoga perkahwinan kali ini berkekalan hingga ke nafas akhir. Amin.









Baca SINI.

5 comments:

Anonymous said...

Alhamdulillah ... semuga kekal bahagia. Hebat juga yer ... ngalahkan anak dara. Mujur dia tak pakai baju ala berkemban ... fesyen baju pengantin yang sering dipakai ramai artis sekarang.

JunAina said...

Semoga berbahagia sehingga kahirnya buat pengantin... Pengantin perempuan duduk atas dan jurunikah kat bawah rasa macam tak seswai je...entah le pandangan mata saya jelah kot.

Kjee said...

Betul tu JunAina. Kjee pun rasa sama tapi tak berani nak tulis nanti ada saja haters Kjee bantai kow kow. Kalau duduk bersimpuh, kan manis. What ever lah.

RamRamCute said...

semoga berkekalan..hebat sungguh perkahwinan...salam aidiladha kak jee

Zarina Ibrahim said...

fuhhhh.......Nampak muda belia itu......kak jee cungkil la apa rahsia Raja Azmi tu....

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...