Pages

Thursday, April 27, 2017

SAMBAL AYAM BIASA BIASA






         Ini antara lauk popular dalam rumah Kjee. Juga antara lauk di hari malas. Kejadiannya dua minggu lepas rasanya. Mulanya tak minat nak sebenarnya nak masukkan entri dalam blog sebab lauk biasa aje. Tapi apabila Kjee scroll kat gallery foto dalam fon, ternampak pulak. Hmmm daripada tak ada entri apa-apa, ini pun jadilah kan?

         Kjee kata ini antara lauk malas sebab kalau ada lauk ini, tak payah buat lauk lain. Itulah kebiasaan dari dulu.

         Oleh kerana Kjee sibuk mengerjakan kerja yang masih belum siap, maka korang layan ajelah tengok gambar Sambal Ayam ini. Resipi kat SINI.

1 comments:

Anonymous said...

lauk yg biasa2 tu selalunye rasanye luar biasa...-hunnyza-

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...