Saturday, April 16, 2011

228. Ole ole dari Sarawak




Dalam hujan lebat tadi, Kjee dapat call. Encik Posto Laju ada dalam van depan rumah Kjee. Tak dapat turun sebab hujan lebat. Unclepali bergegas keluar bawak payung. Memang bungkusan ini Kjee nanti2kan dari adik blogger HaSue dari Sarawak! klik sini

Terima kasih HaSue sebab mengirimkan ole2 ini buat Kjee. Selama ini bukan sahaja doa yang Kjee terima agar cepat sembuh tapi ada jugak yang kirimkan ubat2. Terima kasih daun keladi HaSue. Hanya Allah swt sahaja yang dapat membalas jasa awak. Akan ku kenang hingga ke akhir hayatku!

Buat pengetahuan semua, ubat periuk ini elok untuk pulihkan tenaga. Badan akan bertambah segar kalau rajin minum. Rebus cam biasa, pastu bila habis airnya, rebus lagi sampai hilang rasa herbanaya baru dibuang. Elok untuk orang perempuan. Terutama sekali selepas kedatangan haid.

4 comments:

ShashaCatering said...

Saya pun suka juga ubat ni, Camner saya nak dapatkannya?

Terima kasih Kak Jee.

ShashaCatering said...

Kak Jee guna ubat ni, bagus tak? Apa perbezaan dia berbanding sebelum makan ubat ni?

Terima kasih Kak Jee.

Kjee said...

Kjee baru dapat siang tadi. Ubat periuk memang elok untuk orang pomuan esp mereka yang dah ada anak. cuba tanya mereka yang menjadi bidan kampung. mesti dia orang tahu.

HaSue said...

salam kak jee..nanti kalo kesannya bagus akak bgtau laa ye..segan lak sampai masuk entri blog akak nih..pdhal x seberapa pun ole2 tu..huhu..
semoga akak terus bertenaga pasni n harap ubat tu sesuai dgn akak ye..

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...