Sunday, November 13, 2011

MY CUCU SEDARA - RIYAD, RA'ED AND RISQ AND YANG SULUNG, RAIF



Ketika majlis Aqiqah dua minggu lepas - Kanan the proud parents, Nazriel dan Putri Alia



Riyad


Ra'ed

Rizq

Tu dia!!! 10 tin dihabiskan kurang dari 2 minggu..256 lampin pakai buang kurang dari sebulan!





Ini yang sulung Raif - 3 years











7 comments:

~A i s h a h~ said...

Congratulations! :)
So sweet :)

mala said...

dah jadi mak tok! cute babies!

Sheila Shafeareen said...

As'salam alahai omel omel nya cucu mak tok yeee cute rasa nak gomol2 ketiga2 nya...yg dok tesegeh kat tegah tu grm negoknya...muka lain2 ye....

Kjee said...

betul..bukan kembar seiras

sharifah rosidah said...

Jee ini cucu ahmad fauzee ye, mak ai jaga seorang anak pun aku pengsan ni kan nak jaga tiga orang anak sekali memang penat lah tapi mesti seronok kan pengalaman ada kembar tiga ni.

qishi okawa said...

comelnya gambar baby bertiga tuh...:)

PUTUBAMBU said...

alala comeinya depa bertiga ni..!

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...