Friday, November 25, 2011

JOM PIII GEGAQ ALOQ SETAQ!!!

Dah confirm. Kjee dan Unclepali akan ke Alor Setar, Kedah dan menginap di Hotel Grand Crystal, Isnin, 28 November 2011. Turut bersama ialah Dato Hafifi Hafidz dan juga penasihat kesihatan 4Life (Champions Group), Dr Tamilselvan Suppiah.



Dr Tamilselvan akan memberi tips kesihatan dan bagaimana produk 4Life boleh membantu, di hotel tersebut pada jam 8 malam. Perlu diingat, ini adalah julung2 kali Dr Tamilselvan ke Alor Setar. Beliau sangat berbesar hati untuk berkongsi pengalaman dan nasihat kepada mereka yang sakit dan memerlukan produk Transfer Factor.

Tidak ada paksaan untuk membeli atau menjadi ahli. Datang jer dengar. Masuk adalah percuma. Bawak sekali sesiapa yang sakit supaya doktor sendiri boleh beritahu dan memberikan pandangan apa cara untuk merawatnya.

Dan selain itu, ada jugak Dato Hafifi Hafdz, bekas Pengarang Eksekutif Berita Harian yang berjaya bertarung dengan penyakit kanser hidung, akan turut serta. Korang boleh dengar sendiri bagaimana Dato Hafifi berjaya pulih setelah mengidap kanser hidung tahap 4! Doktor sudah suruh dia balik dan buat wasiat. Tetapi alhamdullilah, beliau kini sudah pulih dengan izinNya.

Pastu korang tak nak ke jumpa Kjee? Bukan senang jugak nak jumpa Kjee tau. So jomlah ramai2 kita bermesra2an. Yang lelaki boleh bermesra2an dengan Unclepali bukan Kjee tau! Hehehe.

Ingat betul2 tarikhnya
28 November 2011
Jam 8 malam
Hotel Grand Crystal, Alor Setar.
0126780501 atau Unclepali 0123816091

1 comment: