Thursday, November 17, 2011

NAK JUMPA UPIN DAN IPIN CUTI SEKOLAH N?I!!

Cuti sekolah dah hampir sampai. Kalau nak datang jalan ke Kuala Lumpur, jangan lupa bawak anak2 Bawaklah anak2 menyaksikan karektor Upin dan Ipin di perkarangan Menara Kuala Lumpur dari 19 November hingga 2 Januari.

Wah ini promo buat Haji Burhan dan Hajah Ainon, abang dan kakak ipar Sharifah Roshidah. Ada komisyen ker? Hehehe. 

Korang baca sendiri berita mengenai  mereka yang Kjee cilok dari mStar. 





KUALA LUMPUR: Karektor Upin & Ipin akan berada di perkarangan Menara Kuala Lumpur sempena cuti sekolah pada 19 November hingga 2 Januari depan.
Penyelaras Media dan Persembahan Menara KL, Suhaily Sahad berkata penampilan khas tersebut merupakan salah satu program istimewa kepada pengunjung Menara Kuala Lumpur selain beberapa lagi aktiviti menarik.
"Penampilan dua karektor ini bermula pada jam 10.00 pagi hingga 7.00 malam. Selain daripada itu, para pengunjung juga berpeluang untuk mendaftar sebagai ahli Upin & Ipin dengan setiap pembelian tiket kunjungan ke Menara Kuala Lumpur dengan harga RM15.00.
"Dengan setiap pembelian tiket ini, para pengunjung layak untuk menyertai peraduan Sayang Menara Kuala Lumpur yang dianjurkan oleh pihak Menara Kuala Lumpur dan berpeluang untuk memenangi hadiah keseluruhan bernilai RM10,000.00," katanya dalam satu kenyataan media, di sini, Rabu.
Selain aktiviti dan promosi yang ditawarkan, Menara Kuala Lumpur juga memperkenalkan tarikan baru iaitu XD Theater yang menawarkan pergerakan simulasi 6D yang mengjangkaui masa, ruang dan imiginasi.
Tarikan berinovatif ini ditawarkan dengan harga RM18.00 seorang dan hanya bersesuaian untuk kanak-kanak berumur 6 tahun ke atas sahaja.
Untuk keterangan lanjut sila rujuk lampiran atau hubungi 2020 5444 atau layari laman www.menarakl.com.my.

2 comments:

  1. Jee terima kaseh, kau promote ni nanti aku bagi kalendar dengan t shirt ok, tapi size kau tak ada nadia dengan pali ada size. Terima kaseh sekali lagi.

    ReplyDelete
  2. KL...bila nak terjah Menara KL nie..
    Anak2 mesti suke.. Upin Ipin..

    ReplyDelete