Saturday, November 19, 2011

WHY EMAN MANAN MASIH DUDA HAH?





Kalau jumpa Eman Manan, tak ramai wartawan berani tanya dia kenapa masih solo. Kjee pun kecut perut kalau jumpa dia dan tanya soalan sama. Eman ni serius sikit orangnya. Sikit lebih kurang tak berapa mesra alam lah.


Eh itu dulu. Sekarang gua tak taw sebab gua dah lama tak jumpa dia. Tapi Kjee baca dalam mStar, dia kata belum ada jodoh lagi. Oh ya ker? Bukan ke dia dah lama nikah dengan orang Ganu selepas berpisah dengan Ogy Ahmad Daud? Itu yang Kjee dengarlah dari member orang Ganu.

Tapi oppsss, Kjee tak berani ulas panjang lebar. Eman tak suka kisah peribadinya orang tulis. Kjee takottt sebab dia ni terer silat. Silap hari bulan, terpelanting aku nanti.

Tapi Kjee suka dailog dia kepada wartawan mStar: "Saya mahu cari seorang wanita yang sayang saya dan saya sayang dia." Eh mestilah babe. Hilang akal ke nak cari calon suami/isteri di kalangan orang tak sayang kita or kita tak sayang dia kan?

Arwah atok Kjee pernah pesan. Kalau nak kahwin, cari lelaki yang sayang awak setengah mati bukan awak stengah mati tergila2 kan dia. Korang ada faham itu pesanan? 

Kjee nak call Ogylah nanti. Nak usik2 dia pasal apa Eman kata. Kak Ogy kita best sangat2. Apa je dia kata, nanti Kjee tulis yer. Tungguuuu....esok.


foto2 semua gua google jer

5 comments:

Mat Gebu said...

Kak jeee..kim salam Kak Ogy eks..kata mat gebu kim salam sayang bucuk bacin kat diaaa...hahaha...

sharifah rosidah said...

Jee, eman ni aku tak fahamlah kadang2 serius tak bertempat. Banyak dah orang cerita yang dia memang dah ada isteri lama dah entah apa yang nak di sorok pun tahu, sebenarnya sebelum kawin ngan ogy pun dia dah pernah berkahwin.

nham said...

mmg minat dgn dua2 retis n ....x sbr tgg nx post..

ema_amy said...

Hero di Malaya...time pemes dulu..
now ramai dah hero...

Hero dulu dan hero sekarang banyak bezanyer...
Dunia artis byk berubah...

Ana Rashidah said...

walaupun eman manan hero tua, tapi saya tetap suka. lakonannya sangat mantap.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...