Sunday, January 1, 2012

MAAF DAH TAK RAJIN SANGAT UPDATE BLOG...TETAPI


cilok dari album cik google...hehehe


Dua puluh lima hari lagi Dunia dari Dapur Kjee akan sambut hari jadinya yang pertama. Kjee ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kepada semua yang rajin singgah di blog Kjee yang tak seberapanya ini. Sejak akhir2 ini, Kjee mengakui Kjee dah kurang aktif menulis.





Kjee memohon maaf kepada mereka yang tidak putus2 singgah walaupun kekadang sehari suntuk Kjee tak update. Memang luar biasa kalau Kjee tak update kerana kekadang dalam sehari, kalau angin baik, sampai empat atau lima entry.

Kjee hanya ada sepasang tangan, sepasang kaki, sepasang mata...isyhhh apa lagi hah. Start tahun baru nak mula melalut ker? Tidak sebenarnya kalau Kjee ada lebih dari sepasang semuanya, kan elok. Satu set duduk mengadap blog dan facebook. Dan satu set lagi keluar mencari rezeki.

Produk 4Life yang buat Kjee sibuk
Alhamdullilah sejak akhir2 ini, rezeki Kjee melimpah ruah. Allah swt telah memberkati nawaitu Kjee hendak menolong orang sakit. Baca sini. Sebab itulah Kjee sibuk sangat2. Kekadang kalau boleh mahu rasanya dimintak tambah waktu menjadi 30 atau 34 jam sehari! Hehehe.

Apapun, setiap kali ada masa, tak kira di mana sahaja Kjee berada, Kjee tetap buka my samsung galaxy tab dan mengintai apalah yang patut di FB dan jugak blog. Bagaimanapun, kekadang line internet slow. Kjee hanya boleh baca tapi tak dapat berinteraksi. Hanya apabila sudah sampai rumah barulah Kjee boleh membalas setiap komen ataupun email.

Terima kasih kepada mereka yang telah menemui blog Kjee daripada blog2 yang femes. Pada bulan Disember, Kjee menerima kunjungan yang cukup banyak dari beberapa blog yang popular. Senarainya dibawah. Dan blog Dapur Tanpa Sempadan tetap memberi sumbangan trafik yang paling banyak. Thnx Che Mat Gebu sebab seringkali promo blog Kjee. 


Jutaan terima kasih jugak kepada semua yang telah memberi sokongan moral dan juga menjadi antara customer Kjee. Apa yang Kjee jual, semuanya korang pakat beli. Thnx so much.

Kepada semua baik silent readers mahupun mereka yang tidak putus2 beri komen, nasihat dan juga kritikan, harap korang teruslah sokong blog mokcik ni yer sepanjang tahun 2012 dan sampai bila2. Hehehe




9 comments:

Nur68 said...

Assalamualaikum Kjee, insyallah will always follow you. Take care and keep on writing.

Kakwan (K1) - citarasawan said...

Selamat tahun baru Kjee,, mudahan Kjee sentiasa dpt meneruskan bidang penulisan ini..

Mat Gebu said...

Salam tahun baru kak jeee....sama2 kak, alah hanya sumbangan kecil, apa lah sangat nak dibandingkan kesudian kak jee menjejakkan kaki ke rumah saya yang di pendalaman tu (tak pasal Sedenak femes pulak...haha)..Moga tahun ni blog akak lagi meletops...blog akak ni tempat saya hilang2kan stress. Sebab kita sama kak (ehem ehem), dalam blog dan luar blog, mulut tetap menten "blender"..haha, rajin borak...

ZalinZalina said...

Assalamualaikum kak jee...saya suka blog kak jee coz macam2 ada :)

Kjee said...

Terima kasih dua blogger femes satu Malaya dan juga satu dunia, sudi singgah di teratak hamba yang dhaif ini. Tenkiu CMG dan K1.
Terima kasih jugak kepada Nur68 dan ZalinZalina.

Antan Bertingkah said...

Selamat tahun baru KJee, semoga Kjee terus rajin menulis.... suka baca n3 Kjee...: )

Mama Ann said...

Inshaallah..will always follow you..Mama ada lah silent admirer you ..mama likes..Selamat tahun baru..love you.....

AZLITA AZIZ said...

Selamat Tahun baru juga buat kak Jee dan keluarga..

terima kasih kak Jee
akak sumber inspirasi ita dalam menulis.. ita selalu berangan untuk jadi seorang penulis hebat seperti akak..

Sama-sama kita berdoa semoga tahun ini memberikan seribu kebaikan buat kita semua.. di murahkan rezeki memperolehi rahmat dari Nya dan memberikan lagi sumber inspirasi untuk kita kongsikan bersama

Doa dari ita semoga kak Jee sentiasa sihat, sentiasa ceria dan sentiasa menulis dengan karya-karya yang hebat

Ita sentiasa memberikan sokongan dan tetap setia meminati kak jee dulu kini dan selamanya..

Salam Sayang dari
azlita Masam Manis
Buat kak Jee dan keluarga

mieza said...

Assalamualaikum K.Jee, keep putting on your thoughts, hope you will have an excellent year ahead. Ameen.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...